Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:24:30 GMT

سهرابی: از ساغلام راضی هستیم/ رقمی بیش از توافق قبلی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۹۸۶

سهرابی: از ساغلام راضی هستیم/ رقمی بیش از توافق قبلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرمعصوم سهرابی درباره جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی پرونده دیدار برگزار نشده نساجی و تراکتور از هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به برنامه سازمان لیگ درباره این بازی در تهران حضور پیدا کردیم و متأسفانه این مسابقه برگزار نشد. امروز هم مستندات و دلایل خود را ارائه کردیم و امیدواریم کمیته انضباطی رأی عادلانه‌ای بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بی نظمی های این فصل لیگ برتر، توضیح داد: باشگاه‌های خصوصی قربانی این مسائل می‌شوند. ممکن است برخی باشگاه های از جیب دولت و مردم هزینه کنند اما ما از جیب شخصی هزینه می‌کنیم و در حق باشگاه تراکتور در مواردی مثل نقل و انتقالات، آرای کمیته وضعیت، کمیته انضباطی و ... ظلم شده است. امیدواریم در سال آینده این نواقص رفع شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: اگر بخواهیم بخش خصوصی را تشویق به تیم‌داری کنیم، باید مصوباتی در این زمینه ایجاد شود اما متاسفانه در سال های اخیر چنین اتفاقی نیفتاده است.  امیدواریم این رویه اصلاح و درست شود تا تیم‌های بخش خصوصی زیادی وارد چرخه فوتبال ما شوند. این موضوع سبب پیشرفت و توسعه فوتبال کشور خواهد شد.

سهرابی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتور پرونده بازی با پرسپولیس که تراکتور در آن سه بر صفر بازنده شد به کمیته استیناف ارجاع داد، عنوان کرد: این پرونده را ارجاع دادیم. در آن رای هم درمورد هواداران ما و نتیجه بازی به تراکتور ظلم شد.دلایل و مستندات ما در این رای نادیده گرفته شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت توافقات باشگاه تراکتور طغرل ساغلام برای فصل آینده توضیح داد: هیأت مدیره ما جلسات خوبی برگزار کرده و طبق خروجی این جلسات هم اولویت با ساغلام است ان‌شاءالله بتوانیم فصل آینده هم با همکاری کنیم.

وی افزود: ساغلام رقمی بیش از توافق قبلی را خواستار شده و شنیده می‌شود اگر طرفین برای ادامه همکاری با هم به توافق نرسند، الکساندر نوری گزینه تراکتور خواهد شد. فصل گذشته توافقی یک و نیم ساله با ساغلام داشتیم که نیم‌فصل آن را قرارداد رسمی اعلام کردیم. برای امسال هم روی مبلغی توافق کردیم. اما متأسفانه این توافق مقداری توسط ساغلام تغییر یافت. ما مبلغ قبلی را به هیأت مدیره برده بودیم و آن را مصوب کردیم. برای همین برای مبلغ جدید باید مصوبه و شرایط جدیدی از هیأت مدیره می‌گرفتیم. 

سهرابی اضافه کرد: ساغلام شرایطش را عوض کرده به همین دلیل ما هم باید شرایط جدید خود را درنظر بگیریم. شرایط جدید خود را آماده کرده و برای ساغلام فرستادیم. او هم آنها را مطالعه خواهد کرد و نظر نهایی‌اش را می‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه تراکتور برای پاسخ دادن ساغلام به شرایط جدید ضرب‌الاجلی تعیین کرده است، پاسخ داد: ما و هوادارانمان از ساغلام راضی هستیم و او هم از تراکتور رضایت دارد. جلسات ما همیشه در جوی خوبی برگزار شده زیرا هدف و فکر ما این است در فضای خوب و مسالمت‌آمیزی همکاری کنیم. هیچ‌یک از طرفین هم به یکدیگر اولتیماتوم و ضرب الاجل نداده‌اند اما ساغلام و وکیلش باید شرایط ما را مطالعه کنند همانگونه که وکیل و نماینده حقوقی تراکتور باید شرایط اعلام شده از طرف مقابل را مطالعه کند. ان‌شاءالله هر دو طرف از این مسائل منتفع شوند.

وی در مورد  هدف‌گذاری این باشگاه اظهار داشت: تراکتور تیمی قدرتمند و پرهوادار است. هواداران خوب و پرشوری داریم. هدف و خواسته آنها داشتن تیم خوب است. ما و هیأت مدیره هم سعی می‌کنیم در شأن هوادار تراکتور و استان آذربایجان شرقی داشته باشیم. هیأت مدیره، مدیریت و مالیکت باشگاه در راستای بستن تیمی خوب تلاش می‌کنند تا انتظار هواداران برآورده شود.

سهرابی در مورد مسائل مطرح شده نسبت به علاقمندی ساغلام در این باشگاه برای جذب رامین رضائیان و اینکه آیا به این بازیکن پیشنهاد رسمی داده‌اند، اظهار داشت: باشگاه ما در نقل و انتقالات بیکار نمانده. طبق نظر هیأت مدیره، کمیته نقل و انتقالاتی ایجاد کرده‌ایم و کادرفنی هم بازیکنان مدنظرش را اعلام کردند. به دنبال جذب آنها هستیم اما اکنون نمی‌توانم بازیکن خاصی را اسم ببرم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازاری که جذب بازیکن خوب سخت شده بهترین‌ها را جذب کنیم تا در فصل جدید تیم خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد اظهارات علی علیزاده مقابل باشگاه مس رفسنجان مبنی بر اینکه با توجه به بالا رفتن قیمت بازیکنان داخلی باید فدراسیون فوتبال برای جذب بیشتر بازیکنان خارجی به باشگاه‌ها کمک کند، قیمت خارجی‌ها از داخلی‌ها کمتر می‌شود اظهار داشت: فوتبال نیاز به بحث کارشناسی دارد. باید جذب بازیکن خارجی به سود فوتبال ما هم باشد. اگر بخواهیم فقط بازیکن خارجی جذب کنیم استعدادهای خودمان هدر می‌رود. البته اگر قیمت بازیکنان داخلی با این اقدام پایین بیاید خوب است. باید کمیته کارشناسی تشکیل شود. در نهایت باید آنچه به نفع فوتبالمان است تصمیم بگیرند. 

سهرابی در خصوص اینکه آیا باشگاه تراکتور در حال حاضر در مورد بازیکنان و مربیان خارجی قبلی‌اش پرونده مفتوحی دارد گفت: خوشبختانه تمام پرونده باز ما در فیفا و دادگاه CAS بسته شده و باید از مالک تراکتور مبلغ تمام پرونده‌های مطروح در فیفا را پرداخت کرد تشکر کنم. اکنون پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز است و طلب مصطفی دنیزلی را هم پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور تبریز ساغلام سهرابی سرمربی تراکتور مدیر باشگاه تراکتور باشگاه تراکتور هیأت مدیره شرایط جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد

محمد محمدنژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از واحد تولیدی در استان کرمانشاه ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد کشف و توقیف شد.

وی ضمن تأکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا افزود: در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.

معاونت ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ضمن تصریح اینکه دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده‌رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است، گفت: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنا بر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.

محمد نژاد ضمن تأکید بر لزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد خاطرنشان کرد: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده‌رقمی درج‌شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر