Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور که به همراه رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در حاشیه این سفر، گزارشی از آخرین وضعیت حادثه قطار مشهد-یزد و ریزش بخشی از مجتمع تجاری-اداری متروپل آبادان ارائه کرد.

به گزارش ایران اکونومیست و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر منظریه شهرکرد در پاسخ به سوالی درباره علل حادثه قطار مسافری در طبس اظهار کرد: علل حادثه قطار طبس همچنان در حال بررسی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالات مختلفی درباره علل‌ وقوع مطرح شده که در کمیسیون مربوط به راه آهن و وزارت راه و شهرسازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وزیر کشور افزود: باید به دقت اظهارات مربوط به شاهدان عینی، راننده بیل مکانیکی، لوکوموتیو و مسافران، بررسی و مسائل فنی هم ارزیابی شود تا دلایل قطعی وقوع این حادثه دلخراش مشخص شود.

دکتر وحیدی همچنین درباره آخرین اقدامات انجام شده در حادثه متروپل آبادان هم گفت: عمده افرادی که در حادثه متروپل در زیر آوار گرفتار شده‌ بودند، خارج شده‌اند. با این وجود اعلام شده است که در صورت مراجعه افراد و درخواست برای جست‌وجو، همچنان عملیات در این زمینه ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: آوارهای‌ بخش زیرزمین برداشته شده است و پیکر افرادی که در فروشگاه‌ها و در محوطه گرفتار شده بودند نیز پیدا شده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو در طبقات هم پایان یافته است، تصریح کرد: از این مرحله به بعد مراحل تخریب باقی مانده ساختمان  ادامه خواهد یافت تا در فرصت قابل قبولی  شرایط منطقه برای استفاده کسبه و مردم ساکن‌ در این محدوده به حالت عادی بازگردد.

وزیر کشور در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری علاوه بر بازدید از منطقه منظریه شهرکرد، در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز حاضر و آخرین اقدامات انجام شده در این ۲ محدوده را بررسی کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ریزش ساختمان مترو پل آبادان ، حادثه قطار مشهد یزد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ریزش ساختمان مترو پل آبادان حادثه قطار مشهد یزد حادثه قطار وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک