Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان که واگذاری آن به خریدار نااهل بخش خصوصی با دستور خود وی در زمان ریاست قوه قضائیه ابطال شده بود، بازدید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از کشتارگاه صنعتی جونقان، در گفتگو با مدیران و کارگران این مجموعه در جریان جزئیات فعالیت‌های آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارخانه از جمله واحدهای واگذار شده در روند خصوصی‌سازی بود که با توجه به تخلفات رخ داده در جریان واگذاری آن، پس از گذشت مدتی از واگذاری و در نتیجه عدم نظارت به تعطیلی کشیده شده بود.

رئیسی در سفر قبلی خود به استان چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس قوه قضائیه در شهریور سال ۱۳۹۹ پس از اطلاع یافتن از جزییات تخلفات رخ داده در نحوه واگذاری این واحد صنعتی و عدم اهلیت مالک جدید، بر لزوم بازگشت آن به بیت‌المال تاکید کرده بود و در نهایت این واگداری در اسفند سال ۱۴۰۰ ابطال شد.

این کشتارگاه صنعتی که در فاصله سال‌های ۶۸ تا ۸۱ احداث شده بود، قرار بود بزرگترین کشتارگاه منطقه باشد که در آن روزانه ۲۰۰ راس دام سنگین و ۲ هزار راس دام سبک کشتار شوند و در بخش محصولات تبدیلی نیز پوست و بخش‌های دیگر این دام‌ها نیز تبدیل به چرم و کود شود.

این واحد در سال ۹۷ در روندی غیرشفاف به بخش خصوصی واگذار شد، اما تخلفات رخ داده در احراز صلاحیت و اهلیت خریدار در نهایت منجر به تعطیلی این واحد صنعتی شد.

پس از دستور رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه و پیگیری پرونده این واحد صنعتی، این کارخانه اسفند ماه سال گذشته تحویل شرکت پشتیبانی امور دام شد و در حال حاضر با ۱۰ درصد ظرفیت مشغول فعالیت است.

رئیسی در بازدید امروز خود دستور داد هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم برای فعالیت این کشتارگاه با حداکثر ظرفیت فراهم شود، تا این واحد بتواند در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین سهم خود را در اشتغال‌آفرینی در منطقه ایفا کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سید ابراهیم رییسی ، سفر استانی رئیسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی سفر استانی رئیسی کشتارگاه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد