Web Analytics Made Easy - Statcounter

« محمدرضا سمیعی » روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته طبق برنامه ریزی و به صورت پاره وقت برق  صنایع شهرک صنعتی سیمین دشت قطع می شد اما امسال مصوبه هیات وزیران این قانون را لغو و قانون جدیدی ارائه داد که ۲۴ تا ۴۸ ساعت برق صنایع قطع شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته در طول روز چهار یا ۶ ساعت برق قطع می شد و کارگر در این مدت بیکار بود اما امسال  این مشکل را نداریم،  وقتی برق قطع می شود کارگر سر کار نیست اما بخش عمده محصولات  مواد دارویی و غذایی است که در یخچال نگه داری می شود که قطعی ۲۴ ساعته برق  سبب از بین رفتن تولیدات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیعی  گفت: واحدهای دارویی مانند  سیناژن یک مشکل عمده دارند و آن  اینکه دیزل ژنراتور  آنها  نمی تواند ۲۴ ساعت  روشن بماند و فقط پنج ساعت توانایی فعالیت دارد.

مدیرعامل شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس بیان داشت : روز گذشته  تعدادی شرکت تولید  بستنی شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس  به علت قطعی برق مواد لبنی خود را به مکان دیگر انتقال دادند .

وی  اظهار داشت : هیچ کدام از شرکت های  داروسازی سیمین دشت توانایی مالی مناسب  برای افزایش تعداد ژنراتورهای برق را ندارند .

وی گفت: اکنون  حدود هفت هزار کارگر در ۲۷۰ واحد تولیدی و صنعتی  شهرک صنعتی سیمین دشت فعالیت دارند که باید به حمایت از آنها پرداخت.

رییس اداره برق شهرستان فردیس نیز گفت: هیات دولت افزایش مصرف برق برای تابستان  را  برعهده وزارت صنعت ، معدن و تجارت  محول کرده است.

علی داداشی  افزود: طبق برنامه ریزی برای  اعمال مدیریت بار  انرژی  ۲۴ ساعت یا  یک روز در هفته برق واحدهای صنعتی قطع می شود.

وی بیان داشت : براین اساس :  وزارت صنعت ، معدن وتجارت باید میزان مصرف برق واحدهای تولیدی را در طول هفته مدیریت کند .

برچسب‌ها البرز فردیس شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس شهرک صنعتی البرز فردیس شهرک صنعتی شهرک صنعتی سیمین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی