Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرویس منطقه ای مبارزه با تروریسم (CTS) در بیانیه ای اعلام کرد: یک پهپاد ناشناس روز چهارشنبه در شمال اربیل، پایتخت اقلیم نیمه خودمختار کردستان عراق سقوط کرد و سه نفر زخمی شدند.

 به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛در بیانیه CTS آمده است که پس از سقوط در رستورانی در اربیل، در حدود 375 کیلومتری شمال پایتخت بغداد این پهپاد در ساعت 21:35 به وقت محلی (1835 GMT) منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این انفجار همچنین به ساختمان رستوران و چندین خودروی غیرنظامی مجاور خسارت وارد کرد.

 در همین حال، سامان برزنجی، وزیر بهداشت اقلیم کردستان به خبرنگاران گفت که مجروحان فقط جراحات جزئی داشته اند. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این رویداد را برعهده نگرفته است، اما بمباران راکت یا پهپاد توسط شبه نظامیان اغلب در اقلیم کردستان رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اربیل پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا