Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران با شکست مقابل کره جنوبی از صعود به جمع چهار تیم برتر در رقابت‌های قهرمانی آسیا باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در ادامه دیدارهای خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه 19 خرداد) به مصاف تیم قدرتمند کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم شد و دومین باخت خود را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی که در 11 دوره حضور خود همیشه جزو تیم‌های برتر این مسابقات بوده است، این دیدار را هم با قدرت شروع کرد. ملی‌پوشان ایران با وجود تلاش خود ست اول را 25 بر 8 واگذار کردند. در ست دوم سعی کردند اختلاف امتیاز را کمتر کنند، اما در نهایت 25 بر 12 این ست را هم به حریف واگذار کردند و ست سوم هم 25 بر 16 به نفع کره جنوبی به پایان رسید.

با این شکست تیم ایران از صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماند و باید برای کسب جایگاه پنجم تا یازدهم تلاش کند. از گروه اول تیم‌های کره‌جنوبی و تایلند هر کدام با سه برد صعود خود را به جمع چهار تیم برتر قطعی کردند و فردا برای تعیین صدرنشین به مصاف هم می‌روند.

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جمعه 20 خرداد ساعت 9 صبح به مصاف ازبکستان می‌روند.

دردسر جدید تیم ملی والیبال با مصدومیت 2 بازیکن

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا