Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:38:17 GMT

حریق یک واحد مسکونی در محمودآباد کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۱۸۳۵

حریق یک واحد مسکونی در محمودآباد کرج

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای حریق یک واحد مسکونی در محمودآباد کرج خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیمه شب گذشته درپی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر حریق واحد مسکونی در خیابان زنبق ۳ کوهسار جنوبی محمودآباد، بلافاصله آتش‌نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر واحدها نسبت به ایمن‌سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حریق در ساختمان چهار طبقه، طبقه چهارم حدوداً ۷۰ متری شعله‌ور شده بود که برای اطفا و امدادرسانی به این حادثه هشت نفر نیروی عملیاتی به همراه سه دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۰۳ و ۱۲۲ به محل اعزام شدند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج این حادثه خسارت جانی نداشت.

کد خبر 580680

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج شوراي شهر اطفاء حريق آتش نشاني استان البرز رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه