Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@18:37:52 GMT

اجرا نمایش "آهنگ مرگ " ویژه جامعه هنرمندان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۱۹۹۱

اجرا نمایش 'آهنگ مرگ ' ویژه جامعه هنرمندان

نمایش"آهنگ مرگ" به نویسندگی لارش نورن، ترجمه محمد حامد، تهیه کنندگی و کارگردانی فاطیما جودکی روز پنجشنبه ۱۹خرداد ساعت ۱۹ میزبان هنرمندان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی گروه افتتاحیه نمایش"آهنگ مرگ"توسط استاد منوچهر والی زاده نواخته شد و تا کنون هنرمندانی همچون هماخاکپاش،نسرین نکیسا و علیرضا حنیفی به تماشای این نمایش نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایش از ۸ خرداد لغایت ۱ تیر ساعت ۱۹ در خانه هنر ابان به روی صحنه می رود.



به گفته فاطیما جودکی، این اثر از نمایش‌نامه‌نویس معروف سوئدی، لارش نورن که برای اولین بار در ایران روی صحنه می‌رود با درونمایه‌ای ابزورد به مسئله بی‌هویتی و تنهایی انسان معاصر و چالش‌های پیرامون آن می‌پردازد.

در این نمایش به ترتیب حروف الفبا میلاد ساسانی،سمن شعرباف، مهشید گودرزی، کامبیز نیک آمیز، محمدعلی وزیری، و بازیگران فرم ساراعسگری،مریم مردان تبار، روژان کیانی، کیمیا پژمان،ثمین طاهر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مدیر تولید: دکتر هادی سیفی فرزاد، دستیار اول کارگردان: آرش ساسانپور، دستیار دوم کارگردان: نفیسه ‌زهری، منشی صحنه: شیوا سلطانی، طراح فرم: سارینا شاد، مدیر صحنه: امیر محنتی، طراح نور: فاطیما جودکی، طراح گریم: ساغر کوچک‌زاده، مجری گریم: فاطمه تحفه، مهدیس بیگدلی، سمیه صالحی‌زاده، طراح پوستر و بروشور: فرشته ‌علیجانی، طراح صحنه و لباس: فاطیما جودکی، مجری لباس: مینا اصلانی (مزون زمرد)، انتخاب موسیقی و تنظیم: محمدعلی ‌وزیری، ساخت تیزر: فاطیماجودکی، روابط عمومی و تبلیغات: مانی حق‌جو، مشاور رسانه: ، امیر محنتی، سجاد امیرزاده، عکاس: محمدرسول گایینی، لیلا ‌محرم‌پور، لیندا صادقی، اتاق فرمان: آرش ساسانپور.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند جهت خرید بلیت به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه خانه هنر آبان به ادرس ميدان وليعصر، خيابان كريمخان، خيابان عضدى جنوبى،ابتداى خيابان جعفرشهرى،پلاك ٧٢ مراجعه نمایند.

تماشاخانه ببینید| باز هم فروریختن ساختمان/ ۸ کشته و مصدوم در نوسود کرمانشاه ببینید| داشتن نوک بلند خوب است یا بد؟ وقتی مرغ «سوردبیل» مجبور است خودمانی خودش را بخاراند فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فاطیما جودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در معابر پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو تصادف رخ داده در معابر تهران در شب گذشته گفت: متاسفانه در شب گذشته، دو تصادف در تهران رخ داد که  در جریان آن دو تن جان خود را از دست دادند. 

 مرگ موتورسوار در کورس با پراید

وی با اشاره به جزئیات یکی از تصادفات افزود: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، قبل از خیابان مالک اشتر، یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با یک موتورسیکلت کوروس ناگهانی گذاشت در این کوروس، ناگهان موتورسیکلت با قسمت عقب اتوبوس درحال حرکت برخورد کرد.

شریفی گفت: بر اساس گفته شاهدان، راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد؛ صحنه تصادف را ترک کرده و از محل متواری شد. متاسفانه این برخورد باعث شد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست بدهد اما اگر راننده پراید به کمک این فرد می رفت ممکن بود این فرد نجات پیدا کند. 

فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر

وی با اشاره به دومین تصادف که به فاصله ۱۰ دقیقه پس از حادثه قبلی رخ داد، گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، تصادف دیگری نیز  در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان آزادی رخ داد. در این تصادف، یک دستگاه خودرو پراید با عابرپیاده که مردی ۳۵ ساله است؛ برخورد کرد که متاسفانه در جریان آن  عابرپیاده بلافاصله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی درباره مجازات راننده متواری از صحنه تصادف افزود: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی، هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند؛ حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر، قبل از هرگونه اقدامی، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس و اورژانس تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!