Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، گفت: معلمان و آموزگاران باید بتوانند این مرحله جنگ نرم را مدیریت کنند و با حجم عظیمی از هجمه‌ها مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اعتقاد داریم سه ضلع محیط، آموزش و پرورش و خانواده در شکل‌گیری شخصیت جوانان ما نقش بسیار ارزشمندی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که نیازمند تحولی بنیادی در نظام آموزش و پرورش استان هرمزگان هستیم، گفت: نقش خانواده‌ها در کنار آموزگاران و معلمان بسیار مهم است و نباید کم‌رنگ دیده شود چراکه این 2 مکمل یکدیگر هستند.

او ضمن تاکید بر لزوم تحول در آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: تحول باید متناسب با وضعیت جهانی و وضعیت جامعه باشد و سعی شود که این تحول در بخش‌های مختلف مانند آموزش، حوزه‌های تربیتی و مهارتی انجام شود تا اهداف مد نظر انقلاب اسلامی محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: آموزش و پرورش پایه شکل‌گیری افراد عالم و وارسته است، به همین جهت می‌توان گفت نقش مهمی در انسان‌سازی در جامعه دارد که باید بدان توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به این نکته که هرمزگان، استانی پهناور است، گفت: گستره حوزه جغرافیایی استان هرمزگان باعث شده است آموزش و پرورش در برخی از مناطق در حوزه زیرساخت، نتوانسته خدمات مطلوبی را ارائه کند که باید برنامه‌ای در این زمینه تدوین شود.

او گفت : ارتقاء نماینده اداره کل آموزش و پرورش در بخش لیردف شهرستان جاسک در دستور کار قرار گیرد چراکه بسیاری از مردم را دچار چالش کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: گاهی اوقات در فراخوان‌های عمومی و کشوری استخدامی، مردم هرمزگان به واسطه عقب‌ماندگی تاریخی در حوزه آموزش و پرورش توان رقابت با استان‌های برخوردار را ندارند. این امر باعث شده که اعزام معلمین به بخش‌های مختلف هرمزگان با چالش‌هایی از جمله اقامت، عدم سازگاری با آب و هوا و ... روبرو شود.

او گفت : اگر در بحث جذب، سهمیه‌ای برای مناطق خاص استان هرمزگان از بومیان خود منطقه در نظر گرفته شود، نیروی انسانی ماندگار تربیت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : استان هرمزگان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های اقتصادی بی‌نظیر رتبه اول فقر در کشور را دارد که بخشی از آن ریشه در فقر فرهنگی و آموزشی دارد. پر کردن این خلاءها نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی دولت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: برای پر شدن فاصله‌ توسعه‌ای هرمزگان با سایر استان‌ها باید در توزیع منابع، عدالت در نظر گرفته شود تا روند توسعه به صورت متوازن در تمام استان‌ها همزمان به پیش‌برده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد