Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس‌جمهور گفت: کمتر از یک سال از تشکیل دولت جدید می‌گذرد و امروز بیست و چهارمین سفر استانی هیئت دولت برای خدمت‌گزاری بی‌منت و پراثر است که جای تشکر دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارها در ۶ ماهه اول سال خاطرنشان کرد: در این سفر تصمیمات هوشمندانه‌ای گرفته شد که انتظار می‌رود در یک جدول زمانبندی نظارت شوند زیرا اجرای این مصوبات بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستینه افزود: با توجه به وجود ۱۱ درصد از منابع آب کشور در استان نیاز به وجود طرح جامع تامین آب شرب صنعت، کشاورزی و گردشگری دیده می‌شود.

وی در پایان گفت: زیرساخت‌های ورزشی و همچنین ۱۷ طرح از طرح‌های ۳۱گانه باقی‌ مانده که باید برای آن‌ها سرمایه‌گذاری و تخصیص اعتبار شود تا هر چه سریع‌تر تکمیل شوند.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد راستینه نماینده مجلس سفر استانی رئیس جمهور مصوبات سفر شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند