Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ماجرا از این قرار است که می‌خواهند رحیم را به دو عرب بفروشند و آنها به دنبال وزن کردن رحیم هستند.

او در شرایطی که از فروخته شدن به عرب‌ها می‌ترسد با خدا حرف می‌زند و می‌گوید: «من می‌خواستم یک بوکسور درجه یک و قهرمان دنیا شوم. یکی که حتی سیلوستر استالونه یا همان راکی خودمان از پسش برنیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» بعد از شنیدن این جملات تصویری از رحیم با دوبنده قرمز می‌بینیم که وارد رقابت با راکی می‌شود و مشتی حواله‌اش می‌کند. بعد هم دستش را بالا می‌برد شعر ایران فدای خنده تو می‌خواند.

در ادامه می‌گوید که شاید هم می‌توانسته با بیتا زوج هنری تشکیل دهد و فیلم بازی کند. بعد می‌رسد به غیرتی بودنش روی بیتا. آن‌وقت او را درحالی می‌بینیم که به جای ویل اسمیت روی صندلی مراسم اسکار کنار دست بیتا نشسته و وقتی مجری با او شوخی می‌کند قیافه‌اش توی هم می‌رود و وقتی صدایش می‌زنند می‌رود و یک سیلی می‌زند توی گوش او.»

ترکیب شخصیت رحیم با دوبنده قرمز در فیلم راکی و با کت‌وشلوار راه‌راه در مراسم اسکار بسیار جذاب از آب درآمده است.

کد خبر 682188 برچسب‌ها وىل اسميت کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سيلوستر استالونه سریال خانگی بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سيلوستر استالونه سریال خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران (فیلم) ابعاد عجیب یک کشتی کروز (فیلم) قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»