Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور مستمر وضعیت مسافران سانحه ریلی پیگیری و رسیدگی به آنها در دستور کار ویژه باشد و لازم است نتیجه نهایی از سوی کمیسیون بررسی سانحه برای اطلاع عموم در روزهای آتی منتشر شود.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی به منظور رسیدگی سانحه ریلی، با لغو سفر خود به چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه_نوزدهم خردادماه_ در جلسه با اعضای کمیسیون بررسی سانحه، بر پیگیری مستمر موضوع تا حصول نتیجه نهایی و انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از وقایع مشابه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم قاسمی در جلسه امروز با معاونان مربوط و اعضای کمیسیون بررسی سوانح ریلی با اشاره به اهمیت پیگیری مستمر موضوع تا حصول نتیجه نهایی، اظهار داشت: تمام ابعاد توسط کمیسیون بررسی سوانح باید بررسی و به صورت جامع و دقیق به موضوع پرداخته شود تا با استفاده از گزارش نهایی این کمیسیون، بتوان تصمیمات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقایع مشابه در آینده اتخاذ کرد.

وی ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده‌های عزادار و بازماندگان عزیز مسافران قطار مشهد_یزد و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، ادامه داد: به طور مستمر وضعیت مسافران پیگیری و رسیدگی به آنها در دستور کار ویژه باشد و لازم است نتیجه نهایی بررسی دقیق کمیسیون بررسی سانحه برای اطلاع عموم در روزهای آتی منتشر شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای تکمیل گزارش اولیه، لازم است ابعاد و عوامل مختلف موضوع دقیقاً بررسی شود تا نکته‌ای نامشخص باقی نماند.

قاسمی بر استمرار برگزاری جلسات کمیسیون بررسی سانحه و تسریع در پیگیری موضوع تأکید و از همراهی و همکاری نیروهای امدادی، هلال احمر، بهداشت و درمان و اعضای مدیریت بحران استان خراسان جنوبی تشکر و قدردانی کرد.

براساس این خبر روز گذشته بلافاصله بعد از اطلاع از سانحه ریلی، در صبح روز چهارشنبه هجدهم خرداد جلسه ستاد مدیریت بحران در وزارت راه و شهرسازی، شرکت راه‌آهن و در استان تشکیل و اقدامات اولیه برای تسریع در امداد و نجات با انجام ۲۲ سورتی پرواز و اعزام یک رام قطار و ۱۰ دستگاه اتوبوس انجام شد. وزیر راه و شهرسازی نیز در محل سانحه در استان خراسان جنوبی حاضر و به بررسی موضوع پرداخت.

کد خبر 580816

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی حادثه برای قطار مسافربری طبس یزد قطار مسافربری طبس یزد از ریل خارج شد بررسی حادثه قطار مشهد یزد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون بررسی سانحه راه و شهرسازی نتیجه نهایی سانحه ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • «فوربز» بررسی کرد؛ اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در حمل و نقل ریلی​