Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 35 MB

۴۲

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی جلسه شورای اداری چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری چهارمحال و بختیاری مقصد بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی جلسه شورای اداری چهارمحال وبختیاری سید ابراهیم رییسی جلسه شورای اداری چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • مردمی شدن روز شهرکرد موجب ماندگاری آن می‌شود
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • فیلم|مشاهده و ثبت پلنگ برای دومین بار در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟