Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری از اهتمام رئیس‌جمهور برای توسعه همه‌جانبه این استان قدردانی کرد و گفت: چهارمحال و بختیاری مرکز فرهیختگانی است که در بی‌نشانی نام و نشان گرفته‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور سردار بی‌بی مریم را مدافع حقوق زنان دانست و افزود: مبارزات او و همراهانش نه از روی تعصب قومی بلکه به واسطه عرق مذهبی و تعهدات ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از مزیت‌های نسبی مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: این استان می‌تواند بسترساز توریسم طبیعی باشد، همچنین در سند آمایش سرزمینی کشاورزی و دامپروری به‌عنوان مزیت‌های دیگر استان معرفی شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مدد دولت به کمک این استان آمده و تصمیمات قابل قبولی در این مدت به ویژه در حوزه کشاورزی برای چهارمحال و بختیاری گرفته شده است.

۲۰۸ مورد توافق در قالب ۷۰ طرح برای استان به تصویب رسید

سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری گفت: بر اساس کار کارشناسی که در سطح ملی و استانی و در وزارت‌خانه‌ها انجام شد ۲۰۸ مورد توافق در قالب ۷۰ طرح عمرانی و اجرایی برای استان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای ابلاغ مصوبات صادر شده است، افزود: ۳۱ طرح از این تعداد در حوزه زیربنایی است تا استان را از بن‌بست خارج کند.

مرتضوی ادامه داد: همچنین ۲۴ طرح کشاورزی، ۱۴ طرح بهداشت و درمانی، ۵ طرح در حوزه صنعت و معدن، ۴۵ طرح در حوزه رفاه و اشتغال، ۵۲ طرح فرهنگی، آموزشی، ورزشی و گردشگری و هشت طرح در سایر حوزه‌ها تعریف شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: حسب دستور رئیس‌جمهور در راستای نهضت ملی مسکن سالانه 10 هزار واحد مسکن شهری و ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی در استان تأمین زمین و تسهیلات می‌شود.

وی با اشاره به توسعه در حوزه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: استان از لحاظ ضریب تخت بیمارستانی به نرخ متوسط کشور می‌رسد.

بنیاد مستضعفان از توسعه کارخانه حجاب حمایت می‌کند

مرتضوی به نقش نهادهای حمایتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان در استان اشاره کرد و افزود: بنیاد مستضعفان قول مساعد برای توسعه کارخانه حجاب شهرکرد را که نیازمند تسهیلات ارزی است داد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای ازدواج جوانان چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گیرد که به مرور تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا نیز برای استان در نظر گرفته شده است.

مرتضوی در پایان با اشاره به محرومیت تاریخی چهارمحال و بختیاری گفت: با نگاه کارشناسانه غبار محرومیت را از چهره استان می‌زداییم.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور تسهیلات ازدواج چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط