Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محفل انس با قرآن هم‌زمان با دهه کرامت با حضور استاد حمید شاکرنژاد از قاریان برجسته بین‌المللی در شهرستان‌های سنندج و کامیاران در چندین مکان و برای اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره قاریان برجسته کشور و تأثیر صدای آنها در ترویج فرهنگ قرآنی اذعان داشت: در مراسم انس با قرآن که با حضور قاری برجسته و بین المللی استاد حمید شاکر نژاد برگزار می‌شود، چندین قشر از اقشار مختلف مردم در سطح شهر سنندج و کامیاران بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه کرامت علاوه بر حضور قاری برجسته استاد حمید شاکرنژاد، ویژه برنامه‌های متنوعی در سطح استان در حال برگزاری است.

دریایی خاطرنشان کرد: پنجمین جشنواره مولودی خوانی رضوی (هه تاو) به مدت سه شب در خانه کورد سنندج، تجلیل از دختران نمونه و مروج سیره نبوی و فرهنگ رضوی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران، گردهمایی طلاب حوزه‌های علمیه استان در شهرستان بیجار، گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد بخش سیروان سنندج در روستای درویشان در این گردهمایی از ۲۲ نفر فعالان فرهنگی، اجتماعی، کارآفرین اهل مسجد و نماز تجلیل شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: در دهه کرامت از چندین خانواده نامدار عرصه مولودی خوانی تجلیل شد، با چندین شخصیت فرهنگی و هنری مشهور سطح استان از جمله استاد هادی ضیاالدینی، توفیق ملکی از پیشکسوتان هنرهای نمایشی، منصور دولتی شاعر آئینی قروه و خانواده شهید هنرمند فریدون نعمتی در قروه دیدار و تجلیل و قدردانی شد..

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری سطح استان به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) گفت: تقدیر از خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این دهه مبارک است.

کد خبر 5510510

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج کامیاران محفل انس با قرآن اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان دهه کرامت بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل قیام 15 خرداد دهه کرامت آمار کرونا سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل مشهد سانحه تصادف تغییر ساعت کاری اجتماع سلام فرمانده دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد