Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@10:24:34 GMT

عاملان گروگان گیری پسر 14 ساله شیرازی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۲۷۹۸

عاملان گروگان گیری پسر 14 ساله شیرازی دستگیر شدند

به گزارش صدای ایران، سرهنگ  "سیدرحمان هاشمی"  اظهار داشت: در اردیبهشت‌ ماه سال جاری و در پی ربایش نوجوانی 14 ساله در یکی از روستاهای اطراف  شهرستان کوار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: سرانجام با تدابیر مجموعه انتظامی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی  آدم‌ربایان که مطلع شده بودند پلیس به صورت شبانه‌روزی به دنبال شناسایی و دستگیری آنان است عرصه را بر خود تنگ و نوجوان ربوده شده را پس از 34 روز اسارت (10 خردادماه) در استان هرمزگان رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دستگیری آدم ربایان

 

فرمانده انتظامی کوار تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مخفیگاه آدم‌ربایان در بندرعباس شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به آنجا اعزام و با همکاری کارکنان پلیس آگاهی استان هرمزگان موفق شدند دو نفر آدم ربا (زن و شوهر) را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "هاشمی" با اشاره به اینکه آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با عموی فرد ربوده شده اقدام به ربایش نوجوان 14 ساله کرده بودند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پسر 14 ساله شیرازی آدم ربایان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک