Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:10:44 GMT

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۲۸۰۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر عصر پنجشنبه در این مراسم گفت: افتخارم این است که در مجموعه‌ای پرورش و بزرگ شده ام که دارای منش پهلوانی است و منش پهلوانی با نگاه بزرگان معرفت و اساتید و اهل علم، مجموعه پیچیده‌ای از علوم، دانش‌ها، هنرها، افکار، اعتقادات، آداب و رسوم و سنت‌هایی است که در یک جامعه ساری و جاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد بهروزیان فرد افزود: منش پهلوانی در جامعه نماد قدرت، جنگاوری، سلحشوری، شجاعت، آزاد منشی و دفاع از حق در مقابل باطل و نماد سخاوت و دستگیری از ضعفا، مهربانی و گذشت و افتادگی است که باعث افتخار و مزید امتنان است که در یک چنین مجموعه‌ای خدمت کرده ام.

وی یاد آور شد: وقتی برای مدیری همه خصایل انسانی اولویت داشته باشد، دیگر به هر نحوی یا به هر وسیله‌ای به دنبال رسیدن به مراتب قدرت نیست و این همان سیره امیرالمومنین علی (ع) است.

بهروزیان فر به جایگاه ورزشی استان بوشهر پرداخت و گفت: جایگاه اصلی ورزشی استان بوشهر در سطح ملی و بین المللی احیا شده است و امروز حضور بازیکنان بوشهری در تیم‌های مطرح از افتخارات مجموعه ورزشی استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری ۱۸ اردوی ورزشی در استان بوشهر بیانگر ارتقای جایگاه و استعداد و ظرفیت مجموعه ورزشی استانی است که در گذشته در حاشیه و اسم و رسمی از آن نبود.

بهروزیان‌فر تصریح کرد: امروز در ۲۵ رشته ورزشی، ورزشکاران بوشهری در سطح جهانی و کسب کردن مدال درخشیده اند و نتیجه فعالیت‌ها فراهم نمودن زیر ساخت‌های ورزشی و احداث ۵۰۰ زمین چمن در استان است که این از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.

کد خبر 5510527

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بوشهر بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل قیام 15 خرداد دهه کرامت آمار کرونا سفر استانی خراسان رضوی اردبیل ویروس کرونا مشهد تغییر ساعت کاری سانحه تصادف سنندج ورزش و جوانان استان بوشهر ورزشی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳