Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه پنجشنبه شب ایرنا از روابط عمومی ستاد مرکزی اعتکاف، در این بیانیه آمده است: اعتکاف به عنوان عملی عبادی معنوی که در گذشته مهجور مانده بود، یکی از رویش های انقلاب اسلامی است، اقبال و استقبال از این آئین شورانگیز به میزانی بوده که به صورت خودجوش و مردمی ستاد مرکزی در قم و ستادهای مردمی دیگر در استان‌ها و شهرستان‌ها و نیز در خارج از کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه حاکیست: در امتثال فرمان مطاع ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه‌ای که در ضمن توصیه‌های تاریخی خود در مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از همگان خواستند از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید، مردم مومن‌اند، مردم ایمان دارند، این ایمان می‌تواند عمل صالح تولید کند. این کار را شما می‌توانید بکنید. امام بزرگوار ما استاد بی‌نظیر این کار بود. 

این بیانیه می‌افزاید: ستاد مرکزی اعتکاف، خداوند منان را شاکر است که با بهره‌مندی از رهنمودهای مستمر رهبر معظم انقلاب توفیق یافت در سند راهبردی این ستاد، به طور مستقیم یا غیرمستقیم به چگونگی تولید عمل صالح با تکیه بر ایمان معتکفین و فضای معنوی و عرفانی حاکم بر اعتکاف و تاثیر این حالات ایمانی و معنوی در زیست فردی و اجتماعی معتکفان و استفاده از آیین معنوی اعتکاف، به عنوان نرم‌افزاری قدرتمند و موثر، برای اصلاح فرد و جامعه اشاره شده و اقدامات راهبردی و برنامه‌های متنوع و متعددی ذیل این اقدامات منظور کند. 

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: بدین وسیله از همه مردم مومن و متدین دعوت می‌شود که در برنامه‌های جامعه ایمانی اعتکاف مشارکت پرشور و مومنانه داشته باشند و از همه نخبگان دینی، سازمان‌ها و نهادهای هم‌افزای ستاد مرکزی اعتکاف و ستادهای مردمی استانی، ملی و فراملی اعتکاف درخواست می‌کنیم به ایفای نقش مشترک و هماهنگ خود در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی در فرایند فرهنگ‌سازی و تمدن‌پردازی اسلامی از طریق تولید عمل صالح با تکیه بر ایمان مردم و باز تولید سبک زندگی ایمانی با تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود بسیج شوند تا به مدد الهی و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر رهنمود بسیار مهم و تاریخی امام انقلاب جامه عمل بپوشد.

برچسب‌ها قم اعتکاف مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اعتکاف مشارکت های مردمی قم اعتکاف مشارکت های مردمی ستاد مرکزی عمل صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم