Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرالله بابلی گفت : مجتمع مسکن مهر شهید شیرودی سرپل‌ذهاب در زلزله آبان‌ماه سال۱۳۹۶ آسیب جدی دید و سه بلوک از آن به کلی تخریب شد.

به گفته فرماندار سرپل‌ذهاب از مجموع ۵۷۶ واحد مسکن مهر شهید شیرودی سرپل‌ذهاب که در زلزله آبان سال ۹۶ آسیب دید تاکنون ۵۰۴ واحد تکمیل و به مالکان تحویل داده شده است.

هم اکنون سه بلوک ۷۲ واحدی که به طور کامل تخریب شد کار احداث آن توسط پیمانکار طرح بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید است تا هفته دولت با اتمام کار بازسازی شاهد تحویل واحد‌ها به متقاضیان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به مطالبه‌های مردمی و دغدغه مسکن از اولویت کار مسوولان است و این اطمینان خاطر به شهروندان داده می‌شود پیگیر مشکلات مسکن مردم هستیم و در این راستا به طور جد پیگیری لازم انجام می‌شود.

۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دیم به آبی تبدیل می شود

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دیم این شهرستان با استفاده از سامانه گرمسیری به مزارع آبی تبدیل شده‌است.

صدراله بابلی گفت: طرح سامانه گرمسیری یک طرح بزرگ و ارزشمند است که منجر به اشتغالزایی و رفع بخشی از معضل بیکاری شهرستان شده است.

اجرای سامانه گرمسیری در بخش کشاورزی و حوزه آب تاثیر بسیاری در شهرستان داشته و این مهم امسال در برداشت محصولات کشاورزی به وضوح مشاهده شده است.

محصول گندم در اراضی کشاورزی تحت پوشش سامانه گرمسیری کیفیت بسیار بالایی داشت و ما دنبال این هستیم که تعهد ایجاد شده برای تحت پوشش قرارگرفتن ۲۷هزار هکتار انجام گیرد.

پیگیر تامین اعتبار لازم برای اجرای سامانه در هفت هزار هکتار اراضی کشاورزی جامانده در شهرستان هستیم.

درآمد اصلی مردم شهرستان کشاورزی و دامپروری است و این ۲ حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این طرح نماد پیشرفت و توسعه پایدار در منطقه است و کشاورزان نیز با برنامه ریزی درست کشت و کار از این طرح بیشترین بهره برداری را خواهند برد.

از تمام کسانی که به هر شکلی در اجرای طرح سامانه گرمسیری تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

تعداد ۱۰ تعاونی در محدوده طرح ایجاد شده و توانسته برای ۲۵هزار و ۵۹۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جهاد کشاورزی پرژه عمرانی اعتبارات عمرانی سامانه گرمسیری اراضی کشاورزی هزار هکتار سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر