Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:06:26 GMT

بحران در استقلال؛ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۳۰۰۱

بحران در استقلال؛ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

به گزارش ایرنا، خداحافظی غیر منتظره فرهاد مجیدی از تیم استقلال تهران موجب شد تا تیم قهرمان لیگ بیست‌ویکم وارد بحران سختی شود؛ بحرانی که اکنون به یک کلاف سردرگم برای استقلال تبدیل شده است. در نخستین ساعت بامداد روز نوزدهم خبر ناامید کننده‌ای در اردو استقلال منتشر شد. دست رد جواد نکونام بر سینه مدیران استقلالی مهمترین خبری بود که جزئیات آن در لینک آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واپسین ساعت های روز نوزدهم خردادماه خبری منتشر شد که برای بسیاری از طرفداران استقلال حیرت‌آور بود. غلامرضا عنایتی به مهمترین گزینه نیمکت استقلال تبدیل شد. متن کامل این خبر در لینک قابل دسترسی است.

اظهارات مدیران عامل تیم‌های فوتبال نساجی و تراکتورسازی تبریز بعد از نشست کمیته انضباطی از دیگر اخبار مهم بود که در خروجی گروه ورزش ایرنا قرار گرفت. ایزد سیف‌الله‌پور و میرمعصوم سهرابی نسبت به لغو بازی ۲ تیم واکنش متفاوتی داشتند.

اطمینان خاطر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران از دیگر اخبار مهم این روز بود. وی در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرونده استوکس مختومه می‌شود. متن کامل این مصاحبه را در این لینک می‌خوانیم

«راز هشتمین قهرمانی خاتون در لیگ برتر؛ قسم به دل‌های شکسته» عنوان گزارشی بود که نگارنده در آن به قهرمانی نماینده فوتبال بم در لیگ زنان این رشته اشاره داشت. متن کامل این گزارش در لینک آمده است.

در بخش فوتبال خارجی نتایج لیگ ملت‌های اروپا و سرسختی ولز برابر هلند یکی از مهمترین اخبار فوتبال بود. تیم هلند با گل ثانیه های پایانی از سد حریف ایران در جام جهانی گذشت. متن کامل این خبر در لینک آمده است.

«اتفاق عجیب در مسابقات دوومیدانی جام امام رضا(ع)» تیتر خبری بود که به نقل از لیلا ابراهیمی مربی دوومیدانی زنان  منتشر شد. وی در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: مسابقات قهرمانی کشوری جام امام رضا(ع) در پیست استاندارد و عالی برگزار شد اما کادر برگزاری از محلی‌های خود مشهد و دوره ندیده بودند و داور محلی در پشت دستگاه فتوفنیش قرار گرفت و حرفه‌ای نبود و دکمه را زد و تمامی رکوردها ثبت نشد. متن کامل این مصاحبه در لینک قابل دسترسی است.

«مرادی: چون به برخواه بی‌حرمتی شد برکنارش کردم/ چطور وقتی غذا ماهیچه بود کسی حرفی نمی‌زد؟» عنوان گفت وگویی به نقل از رییس فدراسیون وزنه‌برداری بود که علی مرادی در آن به بسیاری از مشکلات این فدراسیون پاسخ داد. متن کامل این مصاحبه در لینک قابل خوانش است.

مصدومیت محمد طاهر وادی و رضا عابدینی حضور تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ را دچار مشکل کرد. متن کامل خبر مصدومیت ۲ ستاره تیم ملی والیبال ایران در لینک قابل دسترسی است.

 چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی بعنوان مرحله ماقبل نهایی چرخه انتخابی تیم ملی، از امروز (پنجشنبه) و با حضور کشتی‌گیران مطرح داخلی و کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان و گرجستان در شهر تنکابن آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.با پایان مسابقات مراحل حذفی کشتی آزاد جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست در روز اول این رقابت‌ها مشخص شدند. متن کامل این خبر در لینک قابل ملاحظه است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس رضا درویش غلامرضا عنایتی لیگ ملت‌های والیبال لیلا ابراهیمی علی مرادی فدراسیون وزنه برداری فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا درویش غلامرضا عنایتی باشگاه پرسپولیس رضا درویش غلامرضا عنایتی لیگ ملت های والیبال علی مرادی فدراسیون وزنه برداری فرهاد مجیدی متن کامل لینک قابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!

آفتاب‌‌نیوز :

در خبر‌ها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد، اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند؛ بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند، اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور