Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تصویب ۷۰ طرح عمرانی و اجرایی در استان، اظهار کرد: این طرح‌ها در قالب ۲۰۸ توافقنامه به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: این استان ظرفیت قابل توجهی در حوزه کشاورزی و دامپروری دارد که می‌توان با توسعه این موارد موجب رشد چهار محال و بختیاری و کاهش نرخ بیکاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه این استان در حوزه زیر ساختی و زیر بنایی مشکلات عدیده ای دارد، مطرح کرد: کمبود زیر ساخت‌ها در این استان موجب شده چهارمحال و بختیاری در بن بست قرار گیرد.

مرتضوی ادامه داد: ۳۱ طرح در حوزه زیربنایی در این سفر مصوب شده است که می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه استان داشته باشد.

وی تعداد طرح‌های مصوب شده در حوزه آب، خاک و کشاورزی، حوزه بهداشت و درمان را به ترتیب ۲۴ و ۱۴ طرح عنوان کرد، افزود: ۴۵ طرح نیز در حوزه رفاه اجتماعی، پنج طرح در حوزه صنعت و معدن و ۵۲ طرح در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به تصویب رسیده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه سالانه ۱۰ هزار واحد مسکن شهری و سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در طرح نهضت ملی در چهارمحال و بختیاری احداث خواهد شد، گفت: تسهیلات ویژه سه هزار و ۵۰۰ واحد روستای در حال حاضر تأمین شده است.

مرتضوی به پرداخت تسهیلات ازدواج اشاره کرد و ادامه داد: امسال بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در چهارمحال و بختیاری پرداخت خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و مطرح کرد: این مهم نقش بسزایی در استغال زایی و کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.

کد خبر 5510541

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی وام ازدواج توسعه پایدار بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت قیام 15 خرداد آمار کرونا سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل مشهد تغییر ساعت کاری سانحه تصادف اجتماع سلام فرمانده چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم می‌باشد.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان می‌باشد.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودات در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه