Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@15:18:17 GMT

سرقت مسلحانه طلافروشی، این‌بار کرمان!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۳۵۵۸

منابع محلی از قلعه‌گنج کرمان به ایرنا خبر دادند که عصر پنجشنبه یک مورد سرقت مسلحانه از مغازه‌ای طلافروشی در این شهرستان رخ داده است. ناطقان: براساس این گزارش، چند نفر سارق مسلح حین سرقت از مغازه طلافروشی متعلق به رییس اتاق اصناف شهرستان شلیک تیر هم داشته اند اما این حادثه تلفات یا مجروح در نتیجه تیراندازی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمد رییسی رییس اتاق اصناف شهرستان قلعه‌گنج و صاحب طلافروشی مذکور شبانگاه امشب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: این حادثه حدود ساعت ۶:۱۰ عصر امروز رخ داد.
 
وی افزود: این سارقان که با خودرو پژو متواری شدند مقادیری طلا و جواهرات را به سرقت بردند.
 
رییسی اظهارداشت که یکی از سارقان با قنداق اسلحه به یکی از مشتریان داخل مغازه ضربه زد که وی آسیب جزیی دید و تیراندازی آنان نیز به کسی اصابت نکرده است.
 
به گفته وی، نیروهای پلیس پیگیر موضوع و در تلاش برای شناسایی و بازداشت سارقان هستند. منبع: عصر ایران برچسب ها: سرقت مسلحانه ، طلافروشی ، کرمان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرقت مسلحانه طلافروشی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند