Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- صلاح روی جلد مجله فرانس فوتبال که توپ طلا را به بهترین بازیکن جهان می دهد؛قرار گرفت.
به گزارش سرویس ورزشی آریا؛ نشریه معروف فرانسوی «فرانس فوتبال» از مصاحبه ای با محمد صلاح، ستاره مصری، بهترین گلزن تیم لیورپول و لیگ برتر انگلیس خبر داد که شنبه آینده منتشرمی شود.

صلاح روی جلد شماره جدید فرانس فوتبال گفت: می خواهم بهترین دنیا باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجله معروف فرانسوی اشاره کرد که محمد صلاح در این مصاحبه در مورد ناامیدی های خود در سال جاری و همچنین آمادگی و برنامه های خود برای دوره آینده صحبت کرده است.

محمد صلاح در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید (0-1) در پاریس، پایتخت فرانسه، اعلام کرده بود که خود را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

صلاح در اظهاراتی به بی تی اسپورت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خود را بهترین بازیکن جهان می‌داند، گفت: بله، می توانم این را بگویم، در ذهن من بهترین هستم.

او افزود: "مهم نیست بازیکن دیگری انتخاب کنم یا نه. من به آن احترام می گذارم، اما از نظر من بهترین بازیکن جهان هستم، اما اگر خودم را انتخاب نکنم، می توانم (کریم) بنزما را انتخاب کنم."

محمد صلاح 29 ساله یکی از برجسته‌ترین نامزدهای جایزه توپ طلای امسال است که مجله فرانس فوتبال هر ساله به بهترین بازیکن جهان اهدا می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد صلاح بهترین بازیکن جهان فرانس فوتبال محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا