Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران امشب با هلند دیدار خواهد کرد

محمدرضا حضرت‌ پور ابراز امیدواری کرده تیم ملی والیبال ایران مقابل هلند موفق شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا حضرت‌ پور پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از مسابقه با هلند اظهار کرد:

خداراشکر یک تمرین خوب داشتیم و پیش از تمرین هم تیم هلند را به خوبی آنالیز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا هم یک جلسه آنالیز دیگر داریم و پرقدرت برابر این تیم به میدان می‌رویم تا ببریم و انشاالله در پایان هفته نخست با چهار برد برزیل را ترک کنیم.

وی با اشاره به شناختی که از تیم ملی هلند در جلسه آنالیز پیش از آخرین تمرین به دست آوردند، گفت:

جلسه آنالیز هلند حدود چهل دقیقه بود و فردا هم در جلسه دیگری با این تیم بیشتر آشنا می‌شویم. امیدوارم بتوانم سرویس‌های نیمیر را دریافت کنم و در مسابقه با هلند پرقدرت جلو رویم.

لیبرو تیم ملی والیبال درباره بازی نخست ایران برابر چین هم گفت:

بازی اول همیشه سخت است و خداراشکر که بردیم اما آن مسابقه تمام شد و باید به مسابقه بعدی فکر کنیم. بازیکنان همه با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند. امیدوارم این انگیزه تا پایان مسابقات در تیم ایران وجود داشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (جمعه 20 خرداد) در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف هلند می‌رود.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!