Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از پایان لیگ برتر هجمه‌های زیادی روی کادر فنی پرسپولیس به وجود آمد و خیلی از پیشکسوتان و هواداران خواهان کنار گذاشتن برخی از مربیان این تیم شدند.

در پی همین مسأله و در جلسه‌ای که در هفته گذشته بین رضا درویش با یحیی گل‌محمدی برگزار شد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایط موجود داود فنایی مربی دروازه‌بانان و مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم پرسپولیس در کادر فنی فصل آینده این تیم حضور نخواهند داشت تا اولین استارت گل‌محمدی برای ترمیم کادر فنی انجام شود.

در جلسه انجام شده به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شد که مربیان خارجی به کادر فنی این تیم اضافه شوند. مربیانی از کشور ایتالیا و آلمان به یحیی گل‌محمدی معرفی شدند. یکی از این مربیان سابقه همکاری با مارچلو لیپی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا را در کارنامه دارد اما گویا فعلاً‌ سرمربی پرسپولیس راضی به همکاری با مربیان خارجی نشده است و اعلام کرده که ترجیح می‌دهد با مربیان ایرانی کار کند.

اضافه شدن مربی خارجی به کادر فنی پرسپولیس پیشنهادی است که از سوی باشگاه به یحیی گل‌محمدی داده شده اما او در این خصوص تصمیم نهایی را نگرفته است. البته سرمربی پرسپولیس هنوز واکنش رسمی به بحث کنار گذاشتن برخی از همکارانش از کادر فنی از خود نشان نداده اما هر چه که هست کادر فنی سرخ‌پوشان در فصل آینده با تغییراتی روبه‌رو خواهد بود. گل‌محمدی حالا به دنبال این است تا کادر فنی تیمش را ترمیم کند اما با وضعیت فعلی احتمالاً‌ حمید مطهری در پرسپولیس ماندنی خواهد بود چرا که با وجود پیشنهاد داشتن از یکی دو تیم لیگ برتری شاید به کارش در پرسپولیس همچنان ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یحیی گل محمدی کادر فنی پرسپولیس داود فنایی حمید مطهری کادر فنی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم