Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در این مراسم که جمعی از خادمان امام رضا (ع) حضور داشتند چندین برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی به مناسب دهه کرامت و بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه قطار مشهد به یزد برگزار شد.

در این آیین ابتدا حجت‌الاسلام شهاب مرادی یکی از کارشناسان خانواده در خصوص اهمیت رعایت ایمنی در ابعاد زندگی به خصوص در حوزه فرهنگی و وظایف نسل جوان در مقابل پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مطالبی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره شهیدان و پدرش را گرامی داشت و به ذکر خاطرات مختلف در خصوص سردار دل‌ها و همچنین به اهمیت حضور بانوان در صحنه و حراست از ارزش‌های انقلابی تاکید کرد.

در ادامه این آیین معنوی تعدادی از مداحان اهل بیت عصت و طهارت (ع) به ذکر مصائب ائمه طاهرین (ع) پرداختند و همچنین پرچم بارگان مقدس حضرت امام رضا (ع) با حضور خادمان آن امام همام (ع) در فضای امامزاده به اهتزار در آمد و یاد جانباختگان اخیر گرامی داشته شد.

در دهه کرامت امسال ۴۰۰ برنامه در استان یزد اجرا شده است .

پزشکی قانونی استان یزد اعلام کرد که تاکنون هشت پیکر قربانیان حادثه قطار مشهد-یزد شناسایی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قطار مسافربری مشهد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس