Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عملیات آوار برداری و جستجو نجات محبوسین زیر آوار مانده، ناشی از فروریختن ساختمان 4 طبقه مسکونی در شهرستان پاوه با اعلام 3 کشته و 5 مصدوم در ساعت 19 پایان یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی آریا؛روز گذشته با درخواست فرمانداری پاوه به جمعیت هلال‌احمر مبنی بر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انفجار گاز که منجر به فرو ریختن ساختمان چهار طبقه مسکونی در بخش نوسود شهرستان پاوه شده بود؛ تیم‌های عملیاتی آوار برداری، جستجو و نجات شهری، از شعبه پاوه، روانسر و جوانرود جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین تیم آنست ( سگ‌های تجسس) هلال احمر کرمانشاه و همچنین تیم امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر این استان همراه یک بالگرد به صحنه عملیات رفتند.

آواربرداری این ساختمان فروریخته با هدف کشف و رهاسازی اجساد و مصدومین، توسط نجاتگران هلال‌احمر صورت گرفت و زخمی‌ها با آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاوه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی