Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای برطرف شدن مشکلات و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی تخصیص داده شد. - اخبار استانها -

علی جدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به کمبودهای شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهار داشت: متاسفانه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از کمبودهایی نظیر پست برق و تصفیه‌خانه رنج می‌برند که این موضوع باعث تعلل در راه‌اندازی کامل واحدهای تولیدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرک صنعتی که جاده، برق، زیرساخت تاسیسات و آتش‌نشانی ندارد، فضای مناسبی برای حضور سرمایه‌گذار نیست و سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در این فضا ندارند.

طرح‌هایی برای محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در رومشکان/ از ایجاد شهرک صنعتی تا تولید ماهیان خاویاریکاهش 23 درصدی مصرف برق با تغییر ساعت کاری ادارات کاشان/ 43 درصد برق مصرفی کاشان مربوط به بخش صنعتی استآتش‌سوزی گسترده در منطقه‌ صنعتی اراضی اشغالی

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس، حدود 600 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز نواحی و شهرک‌های صنعتی استان تخصیص داده شده که امیدواریم با تزریق این اعتبار، برخی از مشکلات شهرک‌ها برطرف شود.

وی افزود: شهرک نوآوری صنعتی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان با الحاق 30 هکتار به ناحیه صنعتی شیروان، ایجاد خواهد شد. همچنین پست برق 22 مگاواتی در این ناحیه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان  ، مهدی نقدی در ارتباط زنده تلفنی با خبر ۲۰ گیلان در جواب چرا آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت تجهیز نبوده است گفت : این ایستگاه آتش نشانی  کامل تجهیز نبوده است و با توجه به گستردگی این آتش سوزی امکانات مهار آتش نیز وجود نداشت و ضروری بود که از دیگر ایستگاه های آتش نشانی برای اطفای حریق به این منطقه اعزام شوند. 

دیگر خبرها

  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان