Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:52:08 GMT

مبلغ فروش مهاجم تیم ملی ایران به هال سیتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۳۸۶۲

مبلغ فروش مهاجم تیم ملی ایران به هال سیتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی که فصل گذشته به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه راهی هال سیتی انگلیس شده بود، در آستانه پیوستن قطعی و دائمی به باشگاه انگلیسی است.

صیادمنش در نیم فصل دوم برای هال سیتی ۱۲ بار به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند اما عملکرد او رضایت مالک و سرمربی هال سیتی را به دنبال داشت تا آنها برای جذب دائمی او از فنرباغچه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آجون ایلیجالی» مالک ترک‌تبار هال سیتی تاکید کرده است که صیادمنش برای او در حکم «جواهر» است و به همین دلیل قصد دارد او را به صورت قطعی به خدمت بگیرد و قراردادش را از حالت قرضی خارج کند.

در روزهای اخیر مطبوعات انگلیس و ترکیه گزارش دادند مذاکرات هال سیتی با فنرباغچه در حال نهایی شدن است. به نقل از سایت «هال دیلی میل» که یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه هال سیتی است، صیادمنش با مبلغی در حدود ۲ تا ۲.۵ میلیون یورو از فنرباغچه راهی هال سیتی می‌شود.

علاوه بر این، مالک هال سیتی در صدد خرید یک بازیکن دیگر از فنرباغچه است. «اوزان توفان» بازیکن فنرباغچه مدنظر باشگاه انگلیسی است و این انتقال هم احتمالاً با قراردادی دو ساله به ارزش ۵ میلیون یورو نهایی می‌شود.

کد خبر 5510623 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش تیم فوتبال فنرباغچه تیم فوتبال هال سیتی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد فرهاد مجیدی حسن یزدانی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتبال جواد نکونام فدراسیون کشتی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران