Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی درباره تغییراتی که در استقلال رخ داده صحبت کرده است

شاهین بیانی معتقد است جواد نکونام بهترین گزینه برای نیمکت استقلال است.

به گزارش طرفداری، شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی از این تیم به ایسنا گفت:

در فوتبال، هیچ وقت جای خالی نمی‌ماند و الان هیات مدیره باشگاه استقلال دنبال مربی فصل آینده استقلال است و این مربی باید از خانواده استقلال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده بودم که با نکونام در حال مذاکره هستند. نکونام هم نشان داده که مربی با دانشی است. من فکر می‌کنم بهترین گزینه، جواد نکونام است و امیدوارم که ما از نقل وانتقالات جا نمانیم و مربی فصل آینده، بازیکنانش را خودش انتخاب کند و امیدوارم هرچه زودتر مذاکرات به نتیجه مشخصی برسد.

او در پاسخ به این سوال که در شرایط کنونی، مربی خارجی به آبی‌ها بیشتر کمک می‌کند یا مربی خارجی؟ گفت:

طبیعی است که مربی خارجی بادانش می‌تواند به استقلال کمک کند اما تصمیم هیات مدیره این است که از مربی داخلی استفاده کند. ما باید ببینیم  که چه داریم و با داشته‌های حرکت کنیم. به نظر من جواد نکونام بهترین گزینه جانشینی فرهاد مجیدی است. رفتن مجیدی کام هواداران را تلخ کرده است وامیدوارم سریع‌تر سرمربی فصل آینده استقلال معلوم شود تا شرایط به یک نتیجه مشخصی برسد.

بیانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط استقلال، این تیم برای فصل آینده مدعی عنوان قهرمانی است؟ خاطرنشان کرد:

استقلال همیشه مدعی قهرمانی است و در بدترین شرایط هم این تیم مدعی قهرمانی بوده است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی‌ها در نقل و انتقالات باید چه بازیکنانی را در اختیار بگیرند؟ گفت:

استقلال در وهله اول باید مربی خود را مشخص کند و بعد بازیکنان خود را برای فصل آینده مشخص کند. هر کسی انتخاب شود، یک لیستی ارائه می‌دهد تا آن بازیکنان گرفته شود و پس از آن، می‌توان درباره مسائل دیگر صحبت کرد.

او در پایان گفت:

استقلال اینقدر بزرگ است که همیشه در فوتبال ما بزرگی می‌کند. هرکسی روی نیمکت استقلال بنشیند، این تیم جزو مدعیان خواهد بود.

پس از چند روز گمانه‌زنی درباره احتمال حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال در فصل آینده، سرمربی فعلی فولاد خوزستان رسما اعلام کرد که این فصل قصد حضور در استقلال را ندارد و می‌خواهد به کارش در فولاد ادامه دهد.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین گزینه شاهین بیانی جواد نکونام فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟