Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@00:28:43 GMT

پیکر جوان ۲۵ ساله رامسری از آب بیرون کشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۳۹۲۳

پیکر جوان ۲۵ ساله رامسری از آب بیرون کشیده شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، ابراهیم شیرود عشرویان اظهار داشت: عمده مسافرانی که در فصل گرما شمال و رامسر را برای سفر انتخاب می نمایند ،به قصد استفاده از دریا می آیند و تاکید می نماییم در محدوده های طرح های سالم سازی دریا شنا نمایند ما نگران سلامتی هموطنان هستیم . وی ادامه داد: ناجیان غریق و خادمان شما مهمانان عزیز در طرح های سالم سازی دریا مستقر هستند لذا تاکید می نماییم باتوجه به خطرات دریا از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسافران می خواهیم شئونات اسلامی را در سواحل رعایت کنند. عشوریان افزود: پلاژداران ساحلی شهرستان باید مسولیت کامل خود را رعایت نمایند و با بکارگیری نیرو و نصب بنرهای هشدار مسافران را از مخاطرات در مناطق ممنوعه مطلع کنند. وی با ابراز تأسف از غرق شدن یک جوان ۲۵سال در محدوده پلاژ عسل رامسر بیان داشت :این محدوده از مناطق ممنوعه شنا بوده و تمام تذکرات لازم در جلسات ستاد طرح های دریا به مدیران پلاژ ازجمله این پلاژ داده شده است ،وضعیت برخی از پلاژهای ساحلی اصلا،قابل قبول نیست. عشوریان گفت: توصیه ما به مسافران آن است ازشنا کردن در مناطق ممنوعه اکیدا خود داری نمایند. ناجیان و غواصان جمعیت هلال احمر پس از حدود یک ساعت تلاش ،پیکر این جوان ۲۵ساله را از آب به بیرون کشیدند که از زحمات آنها قدر دانی می شود. 46 کد خبر 1639790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق ممنوعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز

مراسم استقبال از پیکر شهید سیدعلاءالدین اسدپور؛ از شهدای دوران دفاع مقدس امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، پیکر شهید سید علاءالدین اسدپور در میان استقبال مردم وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد. این شهید متولد 20 تیر 1349 بود که در عملیات بیت‌المقدس 7 در تاریخ 23 خرداد 67 در منطقه شلمچه در سن 18 سالگی به شهادت رسید.

پیکر شهید اسدپور که بعد از تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود، با آزمایش‌های دی‌ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد. 

پیکر این شهید امروز با استقبال مردم و مسئولان از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شد و مادر شهید اسدپور پس از 37 سال دوری، فرزند خود را در آغوش کشید.

محفل انس با قرآن کریم با حضور 120 قاری و آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امشب، 12 اردیبهشت‌ با حضور پیکر شهید اسدپور در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

پیکر شهید بزرگوار در نماز جمعه لپویی حضور می‌یابد و جمعه شب هم همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور پیکر این شهید بزرگوار در مسجد امام حسن (ع) شهر زرقان برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید اسدپور روز شنبه، 15 اردیبهشت‌ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت 15 از مرکز بخش رحمت آباد از توابع شهرستان زرقان آغاز شده و به سمت زادگاهش روستای آغلجو ادامه می‌یابد و در نهایت پیکر شهید در گلزار شهدای روستای کورکی به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان