Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، کاروان زیر سایه خورشید در میان استقبال باشکوه مردم وارد شهرستان چادگان می‌شود، ایستگاه اول روستای شهید پرور انالوجه است، روستایی طلبه‌پرور که در دوران دفاع مقدس چهل شهید تقدیم انقلاب کرده است. مادران شهید با اسپند و گل به استقبال خدام آمده‌اند و مردم شهیدپرور کاروان را تا گلزار شهدا همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاروان در میان استقبال مردم شهر زیارتی رزوه وارد امامزاده عبدالله ابن زید حسنی می‌شوند، مردم شهر زیارتی خبر دادند اهالی روستای گشنیزجان آماده استقبال هستند؛ گوسفندی جلو پای خدام قربانی کردند، کوچه را آذین بسته‌اند، خانه‌های مسیر دم در گل گذاشته‌اند و چای آتشی دم کرده‌اند تا خدام را مهمان جمع با صفا و گرم‌شان کنند و هر از چندی با دود کردن اسپند فضای کوچه عطرآگین می‌شود.

روستای کمیتک روستایی در مسیر ماست، اهالی روستا در میدان اصلی تجمع کرده‌اند، در طول مسیر پیاده‌روی تا مسجد روستا بوی اسپند می‌آید، مداح از مردم ذکر رضا جانم رضا جان می‌گیرد، آن طرف‌تر پیرمردی با عصا منتظر است و قبل از عبور پرچم از مقابل منزلش با هر زحمتی دیدگان اشکبارش را با پرچم حرم مطهر تسکین می‌دهد، جلوتر بانوان با ظرافت تمام در حال تهیه اسپند و شربتی خنک بودند که بوی گلابش خستگی چند ساعته را از تن همه می‌زدود.

 

آخرین مقصد روستای مشهد کاوه است؛در مسیر پیاده‌روی اهالی با معرفت با اسپند و شکلات از خدام استقبال می‌کردند و خود قطره‌ای در این سیل جمعیت می شدند، جلوتر از پشت بام خانه‌ها روی سر مردم گل‌پر می‌ریزند و صحنه‌های دیدنی می‌آفرینند، می‌شنوم خدام در حال گفت‌وگو از جمعیت زیاد و استقبال کم نظیر اهالی روستا تقدیر می‌کنند، محل اجتماع در کنار امامزاده و آرامگاه کاوه آهنگر است.

 

 

نزدیک اذان ظهر است و گرمای هوا شدت گرفته جمعیت به استقبال آمده را ترک می‌کنیم و کاروان راهی مقصد بعدی می‌شوند...

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: چادگان کاروان زیر سایه خورشید اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر

روستای چنار رودخان از توابع شهرستان شفت در استان گیلان است. این روستا در مسیر رودخانه‌ای قرار دارد که با درختان چنار پوشیده شده است. مدتی است اهالی این روستای شاهد نابود کردن طبیعت زیبای آن هستند. به طوری که شن و ماسه از سطح زمین و از پای درختان برداشت می‌کنند و همچنین به قطع درختان مشغول هستند.

این موضوع اهالی را گلایه‌مند کرده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

منبع: شهروند خبرنگار - گیلان

بیشتر بخوانید:

قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر