Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «شکارچیان روح» این بار در قالب یک فیلم انیمیشن بازمی‌گردد.

۸ ژوئن همزمان با جشن سالانه اکران اولین فیلم «شکارچیان روح» که در همین روز از سال ۱۹۸۴ برای اولین بار به نمایش درآمده بود، عوامل سازنده فیلم با اعلامیه‌هایی این روز را گرامی داشتند و گفته شد انیمیشنی بر مبنای آن توسط سونی پیکچرز انیمیشن در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم را کریس پریونسکی و جنیفر کلوسکا سازنده «هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا» کارگردانی می‌کنند. برندا سهو تهیه‌کننده «دیس‌جویتند» نیز نویسنده آن خواهد بود.

جیسون رایتمن و جیل کنان که نویسندگان فیلم «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» بودند و رایتمن آن را کارگردانی کرده بود، از تهیه‌کنندگان این انیمیشن خواهند بود.

گفته شده این فیلم ادامه‌ای بر «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» محصول ۲۰۲۱ خواهد بود و داستان به شهر نیویورک بازمی‌گردد و مکان‌های نمادین همان فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یک روز پیش از آن نیز اعلام شده بود سریال انیمیشن «شکارچیان روح» در نتفلیکس در دست ساخت قرار می‌گیرد و ریتمن و کنان تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. نویسنده این سریال مشخص نشده است.

اگر این سریال انیمیشن ساخته شود سومین انیمیشن این فیلم خواهد بود. پیشتر «شکارچیان روح واقعی» در ۱۴۰ اپیزود از ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ به نمایش درآمده بود که ادامه دهندگان شخصیت‌های فیلم اصلی بودند. پس از آن نیز «شکارچیان روح ممتاز» در ۴۰ اپیزود به نمایش درآمده بود که با شخصیت‌های جدیدی ارایه شد.

فیلم «شکارچیان روح ۲» در سال ۱۹۸۹ و بازسازی فیلم اصلی در سال ۲۰۱۴ دیگر فرنچایزهای سینمایی این فیلم بودند. «شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» هم سال ۲۰۲۱ راهی سینماها شده بود و فروشی ۲۰۰ میلیونی در سراسر جهان کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت خبر ساخته شدن سریال انیمیشن به مناسبت سالگرد اکران فیلم اصلی منتشر شده باشد، خبر ساخته شدن فیلم سینمایی انیمیشن به دنبال آن، برای هواداران این مجموعه فیلم‌های کمدی هیجان‌انگیز بود.

کد خبر 5510613

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کمدی انیمیشن سریال خارجی تئاتر ایران سریال ایرانی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی فیلم عنکبوت مقدس فیلم کوتاه پیمان جبلی درگذشت چهره ها شبکه سه سیما فیلم هناس عکاسی تئاتر شهر شبکه پنج سیما خانه هنرمندان ایران شکارچیان روح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری