Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته المپیک روسیه در آستانه حذف از مجمع عمومی کمیته‌ المپیک اروپا قرار گرفت.

به گزارش ایران اکونومیست، «استانیسلاو پوزنیاکوف» رئیس کمیته المپیک روسیه که هفته گذشته از سمت ریاست کنفدراسیون شمشیربازی اروپا کنار گذاشته شد، در جریان سخنرانی در جمع اعضای کمیته اجرایی کمیته المپیک روسیه، تصمیمات نهادهای ورزشی را «تحت تاثیر جو» خواند و از برداشته شدن گام‌ها در مسیر ممانعت از ورود وی به مجمع عمومی کمیته المپیک اروپا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سخنرانی خود در کمیته اجرایی کمیته المپیک روسیه گفت: صراحتا بگویم که برای ممنوعیت حضور ما در مجمع عمومی کمیته‌های المپیک اروپا، تلاش‌های مضحکی صورت گرفته است. امروز موضوع را به بحث گذاشته و تصمیمات درست را اتخاذ خواهیم کرد. 

براساس گزارش تاس خبرگزاری رسمی روسیه، پوزنیاکوف، این نهاد اروپایی را نسبت به «اقدامات حقوقی» تهدید کرده است. 

بدنبال حمله روسیه به اوکراین، بسیاری از نهادهای بین‌المللی ورزشی از جمله یوفا، فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک، حضور تیم‌ها و ورزشکاران روس را در تورنمنت‌های بین‌المللی ممنوع کردند که از جمله آن می‌توان به حذف تیم ملی روسیه از جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.

«توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المپیک که برای حضور در مجمع عمومی کمیته المپیک اروپا هم‌اکنون در اسکوپیه پایتخت مقدونیه شمالی به سر می‌برد، روز گذشته تصمیم مسئولان تنیس ویمبلدون درخصوص ممنوعیت حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در تورنمنت امسال را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین کمیته المپیک روسیه مجمع عمومی کمیته المپیک اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند