Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: مسئولان فدراسیون اصلا به تیم ملی فوتبال زنان فکر نمی‌کنند و این حاشیه‌ها به ملی‌پوشان آسیب می‌رساند. امیدوارم هر چه زودتر برای تیم ملی تعیین تکلیف کنند و بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

بیان محمودی در گفت وگو با ایران اکونومیست درباره سطح مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان، اظهار داشت: کیفیت بازی‌های لیگ برتر این فصل خوب بود و امسال سپاهان توانست بهترین امتیاز فصلی را از آن خود کند و بیشترین امتیاز را کسب کرد و کمترین گل خورده را داشت؛ اما در ۲ هفته آخر شانس قهرمانی داشتیم و متاسفانه امتیاز از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقطه ضعف لیگ برتر را طولانی شدن آن دانست و گفت: مسابقات این فصل ۹ ماه طول کشید زیرا بازیکنان در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند و در کنار آن بیشترین آسیب‌دیدگی را در این فصل دیدیم. قضاوت داوران هم در کل راضی‌کننده نبود.

سرمربی سپاهان با تبریک به تیم خاتون بم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر یادآور شد: عملکرد خاتون بم در این فصل خیلی فوق العاده و یکدست بود و سالهاست که بازیکنان آن با همدلی در کنار هم بازی می‌کنند. بمی‌ها در فصل گذشته به دلیل مشکلاتی که برای مرضیه جعفری سرمربی این تیم پیش آمد، نتوانستند به قهرمانی برسند. او سال گذشته پدر و فرزند خود را از دست داد و زیاد همراه تیم بود.

وی درباره نائب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان در این فصل گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و کوچکترین اشتباهات تیم‌ها سبب می‌شود تا قهرمانی از آنها گرفته شود. سیرجان هم تیم خوب و یکدستی است و بازیکنان جوانی دارد و امسال می‌توانست شانس قهرمانی باشد.  

محمودی عنوان کرد: امیدوارم فصل آینده مسابقات لیگ برتر منظم برگزار شود. هر چند سازمان لیگ تمام تلاشش را کرد و کم و کاستی نگذاشت و سعی کرد که این رقابت‌ها را مرتب برگزار کند اما بازی‌های ملی سبب شد تا لیگ مدتی تعطیل شود.

وی درخصوص حاشیه‌های فدراسیون فوتبال و تاثیر آن بر تیم ملی فوتبال زنان، خاطرنشان کرد: این حاشیه‌ها نه تنها به تیم ملی زنان بلکه به تیم ملی مردان هم آسیب می‌زند و امروز شاهد هستیم که دیدارهای دوستانه آنها یکی پس از دیگری لغو می‌شود. مسئولان فدراسیون اصلا به تیم ملی فوتبال زنان فکر نمی‌کنند.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان می‌توانند در رقابت‌های آسیایی شگفتی‌ساز شوند، گفت: زنان ایران خیلی مستعد هستند و هیچ چیزی کمتر از مردان ندارند. باید حمایت‌ها از آنها ادامه یابد و امیدوارم دلگرمی و پشتوانه مالی برای زنان وجود داشته باشد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ فوتبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم