Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، به مناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه «شادباش» به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

«شادباش» یک سور ایرانی است و در قالب رادیو تئاتر روحوضی با هنرمندی جواد انصافی و داوود داداشی روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو تئاتر روحوضی «شادباش» به تهیه کنندگی عطیه گلی، کارشناسی و اجرای پیمان شیخی و با هنرمندی جواد انصافی و داوود داداشی، بیست و یکم خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت زنده و مستقیم از تماشاخانه تاریخی سنگلج روی آنتن رادیو نمایش می رود و همزمان علاقه مندان می توانند پخش زنده تصویری آن را از اپلیکیشن ایرانصدا، سایت و اینستاگرام رادیو نمایش دنبال کنند.

همچنین تماشای این رادیو تئاتر در تماشاخانه تاریخی سنگلج برای عموم آزاد است.

کد خبر 5510659 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد انصافی پیمان شیخی رادیو نمایش تماشاخانه سنگلج ولادت امام رضا ع تئاتر ایران سریال ایرانی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی فیلم عنکبوت مقدس فیلم کوتاه پیمان جبلی درگذشت چهره ها شبکه سه سیما فیلم هناس عکاسی تئاتر شهر شبکه پنج سیما خانه هنرمندان ایران رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»