Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر جان‌باختگان حادثه قطار مشهد یزد از ساعتی قبل در میدان حضرت امام رضا(ع) یزد آغاز شد و مردم عزادار یزد پیکرهای زائران حضرت امام رضا(ع) را به سمت خلدبرین تشییع کردند.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان یزد برگزار شد، پیکر جانباختگان به سمت گلزار شهدای گمنام خلدبرین تشییع و برای اقامه نماز آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیکر برخی از جانباختگان به زادگاهشان واقع در مناطق و شهرستان های مختلف استان یزد منتقل می شود که به گفته مسئولان یزد، آمار دقیق آنها متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۱۸ خرداد، قطار مسافربری مشهد - یزد که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، با یک دستگاه بیل مکانیکی که نزدیک ریل و در مسیر قطار قرار داشت، برخورد می کند و ۳ واگن از ریل خارج می‌شوند و ۲۲ نفر که همگی ساکن استان یزد بودند، فوت می‌کنند. ۸۶ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

شدت حادثه به قدری زیاد بود که تعدادی از اجساد قابل شناسایی نبودند و برای شناسایی هویت و تحویل دادن به خانواده‌ها، به پزشکی قانونی منتقل شدند. تعدادی از آنها نیز دست‌ها و پاهایشان قطع شده بود.

از لکوموتیوران و راننده بیل‌مکانیکی تست هوشیاری گرفته شده که لکوموتیوران مشکلی نداشت اما تست هوشیاری راننده بیل‌مکانیکی مثبت بود که برای بررسی‌های بیشتر در بازداشت به سر می‌برد.

کد خبر 682282 منبع: تسنیم برچسب‌ها سفر - قطار ریل و راه آهن - قطار یزد مشهد حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر قطار ریل و راه آهن قطار یزد مشهد حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

(تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند