Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:24:06 GMT

پیکر هشت جانباخته حادثه قطار مشهد - یزد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۳۰۵

پیکر هشت جانباخته حادثه قطار مشهد - یزد تشییع شد

به گزارش ایرنا، این مراسم از میدان امام رضا (ع) یزد آغاز و به سمت گلزار شهدای خلدبرین برگزار شد و در طول مسیر تشییع کنندگان با مرثیه خوانی و نوحه خوانی یاد جانباختگان این حادثه را گرامیداشتند.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر پیکر این درگذشتگان اقامه نماز کرد و در آیین تشییع پیکر جانباختگان مهران فاطمی استاندار، جمعی از مسئولان و مردم سوگوار دارالعباده یزد شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پیکر ۴ نفر از درگذشتگان مربوط به شهرستان مهریز و یک نفر مربوط به شهر شاهدیه و بقیه درگذشتگان مربوط به دیگر نقاط یزد بودند، پیکر این درگذشتگان به خانواده های آنان تحویل شد تا در مناطق نحل سکونت آنان تشییع و به خاک سپرده شوند.

قطار مسافر بری مشهد ـ یزد، ۱۸ خردادماه در محور طبس دچار حادثه شد که تعدادی از مسافران این قطار جان باختند و تعدادی نیز مصدوم شدند. بر اساس گزارش پزشکی قانونی استان یزد پیکر 14 جانباخته این حادثه به یزد منتقل شد که هشت نفر از آنها توسط خانواده‌هایشان شناسایی و امروز آیین تشییع پیکر آنان برگزارشد.

برچسب‌ها مراسم تشییع حرم امام رضا یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تشییع حرم امام رضا یزد مراسم تشییع حرم امام رضا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت مددخانی اظهار کرد: در پی برخورد قطار با گله گوسفندی در آبیک در روز یکشنبه ۵۷ رأس گوسفند تلف شدند.

وی افزود: در این حادثه دو چوپان گله نیز از ناحیه دست و سر آسیب دیده و مجروح شده‌اند.

فرماندار آبیک یادآور شد: علی رغم اینکه برای عبور گله زیرگذر ساخته شده بود اما بی توجهی به آن باعث بروز این حادثه شده است.

کد خبر 6091529

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم