Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@19:11:30 GMT

جلسه هیات های اندیشه ورز ، شهرک و دهیاری دانش

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۴۱۳

جلسه هیات های اندیشه ورز ، شهرک و دهیاری دانش

اولین جلسه رسمی اعضاء شورای اسلامی دانش و دهیار دانش با همیاران شورا در قالب هیئت های اندیشه ورز و با حضور بیش از دویست نفر از معتمدین،ریش سپیدان و بزرگان شهرک دانش و با دعوت رسمی شورای اسلامی و دهیاری دانش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اولین جلسه همیاران شورا به همت دهیاری دانش در قالب هیئت های اندیشه ورز،و با محوریت مردم سالاری، با حضور اکثریت بزرگان ،و معتمدین شهرک دانش در راستای همفکری و هم افزایی برنامه های در دست اجرا توسط دهیاری و با مشورت گرفتن از خرد جمعی،به همراه توضیحات دهیار دانش و اعضاء شورای اسلامی برای تعیین خط مشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی،امنیتی،عمرانی،ورزشی در محوطه دهیاری و در یک فضای صمیمی طبق دستورالعمل سازمان شهرداری ها و دهیاری ها،و توصیه های مدیر کل محترم امور روستایی استانداری تهران،و بخشداری شهرستان قدس برگزار و مقرر گردید تا هرسه ماه یک بار جلسه فوق با حضور همه اعضاء محترم همیاران شورا با محوریت دهیاری دانش ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهیاری دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند