Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:02:01 GMT

فصل آینده دربی برگزار نخواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۵۳۲

فصل آینده دربی برگزار نخواهد شد؟

درصورت عدم حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر زنان فصل آینده شاهد برگزاری دربی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، درحالی که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد لیلا سادات محمدیان معاون زنان این باشگاه با موافقت مصطفی آجرلو در صدد خرید امتیاز یک تیم لیگ‌برتری هستند تا فصل آتی در پانزدهمین دوره از لیگ‌برتر فوتبال زنان (جام کوثر) حاضر باشند، باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس با گزینه‌های متعددی برای انتخاب معاون زنان این باشگاه مذاکره کرده‌اند اما هیچکدام به نتیجه نرسیده است.

اما تیم رقیب در صدد خرید امتیاز لیگ برتر و مذاکره با ستاره‌های تیم‌ملی فوتبال زنان است تا در فصل آینده به عنوان مدعی در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

گفتنی است در صورتی که پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر زنان تیم‌داری نکند، با توجه به اینکه تهران نماینده‌ای در این رقابت‌ها ندارد، شاهد برگزاری دربی بانوان در فصل آینده نخواهیم بود و این اتفاق منوط به حضور هر دو تیم استقلال و پرسپولیس است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی فصل آینده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد