Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی به مصاف منطقه آزاد چابهار رفت که بازی را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه میهمان منطقه آزاد چابهار بود.

در وقت اول بازی گل نخست در ثانیه اول به سود صنعت فرش حداد به ثمر رسید و در ادامه این تیم دو گل دیگر هم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان منطقه آزاد چابهار یک گل در این تایم در دقایق آخر بازی به ثمر رساندند تا تایم اول با نتیجه سه بر یک تمام شود.

در تایم دوم بازیکنان منطقه آزاد چابهار اختلاف را به عدد یک رساندند و بازی در این تایم به نتیجه چهار بر سه به نفع فرش حداد به پایان رسید. در تایم سوم همه چیز بر خلاف دو تایم قبل رقم خورد و منطقه آزاد چابهار توانست با یک کامبک با نتیجه شش بر پنج پیروز شود.

گل‌های صنعت فرش حداد را مسعود حسنی پور، وحید قلی پور، امیر خزایی، سروش نادری و رضا دیری به ثمر رساندند.

کد خبر 580864

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد کمیته فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه آزاد چابهار صنعت فرش حداد فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰