Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:02:50 GMT

لبران جیمز تیم بسکتبال می‌خرد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۶۵۳

لبران جیمز تیم بسکتبال می‌خرد

لبران جیمز ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز برای دوران بازنشستگی خود یک هدف دارد، او که اخیراً به اولین بازیکن فعال NBA تبدیل شده که در فهرست میلیاردر‌های نشریه فوربس قرار گرفته است، قصد دارد صاحب یک تیم بسکتبال در لاس وگاس بشود.

پادشاه (لقب جیمز) که تنها برای چهارمین بار در ۱۹ سال دوران حرفه‌ای خود از راهیابی به بازی‌های پلی آف بازماند، در حال حاضر سهامدار شرکت FSG،(Fenway Sports Group) مالک باشگاه لیورپول، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او قبلاً اعلام کرده بود که هدفش "دیر یا زود" داشتن یک تیم در NBA است که آخرین اظهارنظر‌های او نیز این موضوع را تأیید می‌کند.

جیمز به صراحت گفت که می‌خواهد کسی باشد که یک تیم بسکتبال حاضر در NBA را به لاس وگاس می‌آورد.او گفت: "من قطعا می‌خواهم یک تیم بخرم. من یک تیم در وگاس می‌خواهم. "

این شهر در سال‌های اخیر  تیم‌هایی در لیگ بسکتبال زنان (WNBA)، NHL و NFL داشته است و بر اساس اظهارات جیمز، به نظر می‌رسد که داشتن تیمی در NBA هم خیلی دور از دسترس نیست.

برای جیمز با وجود ناکامی در رسیدن به پلی آف NBA، ۱۲ ماه گذشته عالی بوده است.
ستاره لس آنجلس لیکرز ۱۲۱.۲ میلیون دلار (بدون کسر مالیات و دستمزد مدیر برنامه) به دست آورد که به او کمک کرد در حالی که هنوز بازی می‌کند، در فهرست میلیاردر‌ها قرار بگیرد.

بدون شک این مسئله به او در رسیدن هدفش برای تملک یک تیم کمک می‌کند، به خصوص که او اعلام کرده است که پس از بازنشستگی ترجیح می‌دهد به جای یک تحلیلگر تلویزیونی نقش مالک باشگاه را ایفا کند.

بیشتر بخوانید

گرین: لبران جیمز باید رئیس جمهور آمریکا شود! باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بسکتبال تیم بسکتبال یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان