Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@23:26:02 GMT

قرعه کشی خودرو/ ذخیره‌ها منتظر بمانند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۸۹۵

قرعه کشی خودرو/ ذخیره‌ها منتظر بمانند

پس از آنکه با دستور وزیر صمت و براساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، همه منتخبان اولین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند، مقرر شده است که پس از اتمام مهلت واریز وجه برای منتخبان اصلی (۲۵ خرداد ماه)، در رابطه با واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره، اطلاع‌رسانی‌ها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، همانطور که روز گذشته (پنجشنبه) اطلاع‌رسانی شد، به دنبال مشکل پیش آمده به‌سبب عدم تفکیک برندگان اصلی از منتخبان ذخیره (رزروی‌ها) که بر اساس آن تعداد زیادی از مشتریان که با تلاش بسیار و با فروش بسیاری از دارایی‌های خود مبلغ خودرو را فراهم کرده بودند و بگونه‌ای (ابتداً برنده اصلی و سپس در لیست ذخیره‌ها) بلاتکلیف شده بودند، مهلت واریز وجه تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

علاوه بر اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه به منتخبان ذخیره این دوره نیز در قالب طرح‌های مشخص خودرو تخصیص داده خواهد شد، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت نیز اظهار کرده است: با توجه به افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال جاری به میزان بیشتر از ۲۰۰ درصد نسبت به سال گذشته، با دستور وزیر صنعـت، معدن و تجارت، مقرر شده است که به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (شامل منتخبان اصلی ‌و ذخیره)، خودرو تخصیص داده شود.

طبق اعلام این معاون وزیر صمت، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبان اصلی (۲۵ خرداد ماه) اطلاع‌رسانی‌ها برای واگذاری خودرو به منتخبان فهرست ذخیره (رزروی‌ها) تکمیل خواهد شد. همچنین در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج شده‌اند، به زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

براین اساس این تعداد افراد بسیار که در ابتدای اعلام نتایج اولین دوره فروش و تخصیص یکپارچه خودرو، به عنوان برنده اصلی (اول) انتخاب شده بودند اما سپس به لیست ذخیره منتقل شده بودند و امکان واریز نداشتند، باید تا پایان مهلت تعیین شده برای واریز وجه منتخبان اصلی منتظر بمانند تا مشخص شود ابتداً چه تعداد ثبت‌نام خواهند کرد و چه سازوکاری باید برای تخصیص خودرو به رزروی‌ها در نظر گرفته شود.

تماشاخانه ببینید| مشاهده دلفین‌های کور در جنگل/ جایی که کمتر انسانی به آنجا پا گذاشته ببینید| لحظه خاموش کردن دوربین‌های آژانس در ایران فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قرعه کشی خودرو صمت خودرو منتخبان اصلی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم همچون دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و عصر امروز به پایان رسید.

کد خبر 6095363 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • نقشه ژنتیکی پرواز: پستانداران چگونه تکامل یافتند تا در هوا شناور بمانند؟
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد