Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@07:47:28 GMT

مولودی شنیدنی مرحوم محمدباقر منصوری به مناسبت روز ولادت شاه عالم + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۹۹۶

مولودی شنیدنی مرحوم محمدباقر منصوری به مناسبت روز ولادت شاه عالم + فیلم

گروه استان‌ها - مولودی شنیدنی مرحوم محمدباقر منصوری به مناسبت روز ولادت شاه عالم تقدیم مخاطبان خبرگزاری تسنیم می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از اردبیل ، مولودی شنیدنی مرحوم محمدباقر منصوری به مناسبت روز ولادت شاه عالم تقدیم مخاطبان ایران اکونومیست می‌شود.

امام رضا علیه السلام هشتمین امام شیعه اثنا عشری است و پیامبر(ص) نام وی را به صراحت ذکر فرموده: علی فرزند موسی، فرزند محمد، فرزند علی، فرزند حسین، فرزند علی، فرزند ابوطالب و کنیه‌اش ابوالحسن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از لقبهایش عبارتند از رضا، صابر، زکی، ولی و نقش انگشتریش: حسبی الله، یا به روایت دیگر ماشاء الله، لا قوة الا بالله و زادگاهش در مدینه به سال 148 هجری بود. یعنی در همان سالی که جدش امام صادق(ع) به شهادت رسید و این نظر بیشتر علما و تاریخ نویسان است.

گفتنی است؛ محمدباقر منصوری از مداحان بنام و مشهور اردبیلی و مداح دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) بود که چندین سال گذشته بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

 

144/ی

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدباقر منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد