Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیتم ویژه «کی کجا میره»، هر جمعه به بررسی وضعیت بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا می‌پردازیم

برنامه «کی کجا میره» آیتم ویژه طرفداری است که هر جمعه سوژه‌های جالب بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

طرفداری | پس از بررسی وضعیت بازیکنان آزاد، شرایط نقل و انتقالات منچستریونایتد و اهداف نقل و انتقالاتی میلان در هفته‌های گذشته، این برنامه کی کجا میره، بدترین نقل و انتقالات تابستانی که با هزینه‌های گزاف را مورد بررسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سالیان گذشته و با افزایش قیمت‌های بازار نقل و انتقالات، بسیاری از بازیکنان گران‌قیمت که امید زیادی به درخشش آن‌ها وجود داشت، در مقایسه با پولی که برایشان پرداخت شد کاملا فاجعه بودند.

10 خرید گران و شکست خورده نقل و انتقالات تابستانی  

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات کی کجا میره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو سال گذشته شاهد کوچ بازیکنان بزرگ اروپایی به صحرای عربستان هستیم. خیلی از کارشناسان معتقد بودند که این تب داغ حضور ابر ستاره ها به عربستان به زودی فروکش خواهد کرد اما گزارش های اخیر چیز دیگری می گوید. بنا بر گزارش رسانه های عربستانی تیم های بزرگ لیگ حرفه ای این کشور برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی خواهند داشت و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان 2 میلیارد دلار به چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی برای نقل‌وانتقالات تابستانی بودجه اختصاص داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901174

دیگر خبرها

  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • دریبل نافرجام تراشتگن و گل هوگو دورو به بارسلونا (بارسلونا 1-1 والنسیا)
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن