Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز ایران با یک رویکرد تهاجمی در زمین دشمن حاضر شده است و انقلاب اسلامی با پشتوانه ملت در حال پیشروی در تمام منطقه است و با اتفاقات اخیر انتقامی هدفمند را رقم زدند و دشمنان بدانند دوران بزن در رو گذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در دنیایی که قدرت‌های سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق و انسانیت هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار کشور را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اقدامات سیاسی، دیپلماسی، مراودات فرهنگی و اجتماعی می‌تواند در تحقق پدیده‌ها نقش داشته باشد ولی تاثیر اصلی که باید به آن توجه کنیم مربوط به توانی است که جوان‌های رزمنده ما دارند، دشمن به این جمع‌بندی رسیده که اگر اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد قطعاً پشیمان می‌شود.
 
به کارگیری تاکتیک‌ها و شیوه‌های جدید نظامی در برابر تهدیدات نوین، از جمله ملزومات نیرو‌های مسلح هر کشور است، دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز که مبتنی بر توان بازدارندگی تعریف شده و امنیتی مثال‌زدنی را در کشورمان به وجود بیاورند.
 
توقیف نفتکش های یونان اثبات اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است، از پیام های این اقدام ایران از جمله یونان و عبرت هایی که نمی آموزند، در تیرماه سال ۱۳۹۸ توقیف کشتی انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه، آنها بدانند ایران اسلامی به هیچ کشوری باج نخواهد داد، اقتدار دریایی ایران در جهان که زبانزد خاص و عام شد، دشمنان ایران بدانند ایران برای حفظ امنیت و منافع خود در حال و آینده، دشمن را پشیمان و پیروزی همه جانبه را رقم خواهد زد.
 
امروز ایران با یک رویکرد تهاجمی در برابر دشمنان حاضر شده است و انقلاب اسلامی با پشتوانه ملت در حال پیشروی در تمام منطقه است و با کشته شدن رئیس موساد در عراق و اقلیم کردستان رئیس جوخه‌های ترور موساد توسط جبهه مقاومت انتقامی هدفمند را رقم زدند و دشمنان بدانند دوران بزن در رو گذشته است.
 
هم دفاع و هم برخورد تهاجمی با دشمنان جزو راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است
 
مجتبی میر، کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با گذر از اتفاقات چند روز اخیر مثل کشته شدن فرمانده جوخه ترور موساد در انتقام شهید خدایی، لغو توقیف کشتی ایران در یونان بعد از انتقام دلاوران سپاه در توقیف دو کشتی یونانی و هک سامانه های بورسی اسراییل در انتقام هک سامانه های شهرداری تهران نگاه دقیقی داشته باشیم، باید به سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد، چرا که مشخص است فرماندهان نظامی و سایر مسئولین مرتبط این سخنان را با دل و جان در دستور کار خود قرار دادند و عملیاتی کردند.
 
وی افزود: رهبری در سال گذشته در سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در نوزدهم بهمن ۱۳۵۷، در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه‌ای و روایت صحیح آن ماجرا بر اساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.»
 
این کارشناس سیاسی با اشاه به سه نوع دفاع تصریح کرد: دفاع منفعل؛ یعنی کشور توانی را برای خود ایجاد می‌کند که در برابر تهاجمات بتواند دفاع اولیه را از خود داشته باشد، دفاع مستحکم؛ یعنی کشور زمینه‌های نظامی و دفاعی را به گونه‌ای سازماندهی کند که دشمن نتواند نفوذ سرزمینی داشته باشد و دفاع تهاجمی؛ یعنی اگر به کشور حمله شد آن کشور نه تنها از یک دفاع مستحکم برخوردار است بلکه بلافاصله مقابله به مثل و اقدام پشیمان کننده می‌کنند.
 
وی ادامه داد: در اینجا مقصود ما دفاع تهاجمی است، در این دفاع اگر به شما حمله و تهاجم شود صرفاً به دفاع اتکا نمی‌کنید؛ یعنی هم دفاع می‌کنید و هم برخورد، این جزو راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است.
 
میر گفت: در تهاجم ترکیبی که رهبری سال گذشته فرمودند، ترکیبی از نبردهای متعارف، نامتعارف، سایبری، روانی و اطلاعاتی را در خود جای می‌دهد و متناسب با آن طیف گسترده‌ای از ابزارها را به شیوه متقارن یا نامتقارن درنبردی غیرخطی مورداستفاده قرار می‌ گیرد، هرکدام از مؤلفه‌های جنگ ترکیبی می‌تواند مکمل و پیش‌برنده اهداف مؤلفه‌های دیگر باشد.
 
وی افزود: پس به گواهی اتفاقات اخیر و اسناد و شواهد تاریخی، وقتی کشورمان با تهاجم غرب و دشمنان روبرو شد، در محقق ساختن اهدافش خلاق‌تر و نسبت به دشمنان تهاجمی‌تر شد.
 
کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: امروز ما برای مقابله با تهاجم دشمن و تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی از سوی دشمنان نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین هستیم و اتفاقات اخیر نشان از هوشیاری و آگاهی کامل فرماندهان و مسئولان ذی ربط و در نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهاجم دشمن است.
 

پاسخ انتقام ترور شهید صیاد خدایی حمله‌ پهپادی به اسرائیل بود

محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ترور شهید صیاد خدایی جنایتی دیگر از سوی صهیونیست های خبیث بود که نیروهای مقاومت انتقام آن بزرگوار را با درک واصل کردن رئیس منطقه موساد و معاون ترورهای کل موساد توسط حمله پهپادی گرفتند.

وی افزود: شهادت رساندن شیخ شهید پاسدار صیاد خدایی توسط عاملان موساد شباهت بسیاری به ترور دانشمندان هسته‌ای در ادوار گذشته داشته و در تلافی این موضوع نیروهای مقاومت در حوزه منطقه‌ای عراق در اربیل دست‌ به‌ کار بزرگی زدند و آنان رئیس منطقه‌ای موساد در شمال عراق و معاون ترورهای کل موساد را در حمله پهپادی به درک واصل کردند.

وی ادامه داد: همه این‌ اقدامات در اربیل عراق صورت گرفت و این نشانه‌ای از قدرت منطقه‌ای ایران اسلامی در منطقه بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان و صهیونیست ها باید بدانند اگر بخواهند کوچک‌ترین خطایی در راستای ایران قوی مرتکب شوند و نیروهای ما را به شهادت برسانند بی درنگ با آنان برخوردی می شود که در تاریخ باید ثبت شود و هرگز فراموش نخواهند کرد.

سجادی گفت: طبق گفته سردار شهید سلیمانی ما ملت شهادت و امام حسین(ع) هستیم و  برای کشته شدن در راه انقلاب، امام و آرمان‌های آن بدون هیچ واهمه و ترسی وارد میدان می شویم و به مقابله با دشمنان خواهیم پرداخت.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام بدانند که در هر کجای این گیتی که باشند از دست نیروهای حزب‌الله در امان نخواهند بود.

وی افزود: تمام دنیا باید این موضوع را بدانند که قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرتی فرا منطقه‌ای است و هیچ زمان از دست نیروهای مقاومت چه در عراق،  سوریه، یمن و نیروهایی وابسته به صهیونیست و عامل آن هستند در امان نخواهند ماند.

رئیس موسسه شهید تهرانی مقدم سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در کشورهای همسایه مثل عراق جایگاه و پایگاه نیروهای صهیونیستی نباید باشد و باید این محل فسادی که درست شده در اربیل از بین برود و ازآن جا خارج شوند که بیشتر از این خسارت بین دو ملت ایران و عراق صورت نگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است