Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در آیین رونمایی رسمی این فیلم در مشهد مقدس از تصمیم برای اکران نیم‌بهای این فیلم همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در سراسر کشور خبر داد.

بر این اساس و با هماهنگی سازمان سینمایی با صنف سینماداران، فیلم «بدون قرار قبلی» فردا شنبه ۲۱ خردادماه در سینماهای سراسر کشور به صورت نیم‌بها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بدون قرار قبلی» روایت داستان دختری با بازی پگاه آهنگرانی است که پس از درگذشت پدرش از آلمان به ایران بازمی‌گردد و ابعاد تازه‌ای از زندگی شخصی خود آشنا می‌شود.

کد خبر 5510755 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم بدون قرار قبلی بهروز شعیبی مشهد مقدس تئاتر ایران سریال ایرانی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها پیمان جبلی فیلم کوتاه شبکه سه سیما فیلم هناس فیلم عنکبوت مقدس عکاسی تئاتر شهر شبکه پنج سیما خانه هنرمندان ایران بدون قرار قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

سینما‌های سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • دواین جانسون اتهامات اخیرش را رد کرد؛ گمانه‌زنی از آینده راک در WWE
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است