Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود نقوی گفت: به منظور پوشش کامل تحصیلی دانش آموزان، تدابیر لازم و به موقع در زمینه ثبت نام اندیشیده شده تا خانواده‌ها بتوانند در کمترین زمان و بدون دغدغه در دبیرستان مورد نظر خود با رعایت ضوابط و مقررات ثبت نام کنند.

وی افزود: وجود ظرفیت محدود ثبت نام در برخی دبیرستان‌های دوره اول متوسطه نواحی یک و دو همدان و نیز تقاضای بالای ثبت نام در این مدارس در راستای رفاه حال خانواده‌ها و جلوگیری از ازدحام در فصل ثبت نام در این مدارس، در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت نام این مدارس به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: پیش ثبت نام تعدادی از مدارس دوره اول از طریق سامانه Reg.hedu.ir انجام می‌شود که اولیای دانش آموزان متقاضی این مدارس با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت اطلاعات و بارگذاری مستندات بر اساس محدوده جغرافیایی تعریف شده در سامانه، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و اقدام کنند.

نقوی ادامه داد: پیش ثبت‌نام مدارس دوره اول از ۱۲ تا ۲۰ خرداد از طریق این سامانه انجام می‌شود و زمان مراجعه حضوری و ثبت نام قطعی پایه هفتم از تاریخ ۱ تا ۲۰ تیر ماه است که توسط آموزشگاه‌ها به اولیای متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان مدارس مجری این طرح را در ناحیه یک، مدارس پسرانه شهید صیاد شیرازی، شهید نواب صفوی، شهدای دانش آموز، خلیج فارس، شهید اصیلی ۱ اعلام کرد و گفت: در این ناحیه مدرسه‌های دخترانه فروغ، حضرت فاطمه (س) مجری این طرح هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان به مدارس ناحیه دو مجری این طرح نیز اشاره کرد و گفت: مدارس پسرانه خیام (ثابت بعد ازظهر)، فرشچیان ۱ و ۲ (چرخشی) و مدارس دخترانه ولایت، شهید بهشتی، شهید نصیری، ریحانه النبی (س) در این ناحیه، مجری این طرح خواهند بود.

کد خبر 5510705

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان مدارس آموزش و پرورش همدان بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا اردبیل تغییر ساعت کاری زیر سایه خورشید سانحه تصادف مجری این طرح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است