Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان المپیک توکیو گفت: از مسئولان خواهش می کنم به بحث وزنه برداری ورود کنند چون در وضعیت بسیار بدی قرار داریم.

به گزارش ایران اکونومیست، علی داودی در مورد علت ترک اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: خوشحالم که از طریق رسانه ملی صحبت می کنم و در عمل انجام شده قرار نمی گیرم و با رسانه های ضد انقلاب صحبت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای مرادی عنوان کردند که رسول معتمدی گریه می کرد. باید بگویم که هم ماه گریه می کردیم البته نه به خاطر تمرین بلکه به خاطر بی توجهی و کم توجهی فدراسیون در تهیه امکانات، تغذیه و مکمل مناسب بود. تمام دغدغه فدراسیون باید این باشد که شرایطی فراهم کند تا فقط ورزشکار تمرکزش روی تمرینات بگذارد نه اینکه چند ماه مانده به آغاز گزینشی های المپیک، با فدراسیون وارد جر و بحث شویم که چرا به ما ماکارونی با سویا می دهد یا اینکه بعد از سه جلسه تمرین با بدن های خسته و کوفته باید عدس پلو بخوریم.  همچنین چرا یک کارمند فدراسیون که از لحاظ فنی دانش کافی ندارد، باید برای ما تصمیم بگیرد که چه کاری انجام بدهیم و چه کاری انجام ندهیم.

داودی با اشاره به دیدار با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما خودمان وقت گرفتیم و با رییس کمیته ملی المپیک دیدار داشتیم. او پدرانه با ما صحبت کرد. من الان هم به نمایندگی از سس وزنه‌بردار که برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کرده اند، صحبت می کنم. رییس فدراسیون می گوید که پرداخت حقوق و مکمل وظیفه فدراسیون نیست و فدراسیون‌های دیگر هم این کار را نمی‌کنند.  فدراسیون‌های دیگر هم اگر حقوق ندهند، قطعا امکانات خوبی را برای ورزشکاران خود فراهم می‌کنند. من از آقای مرادی می‌خواهم که به والیبال، بسکتبال و کشتی برود و شرایط آن ها را ببیند. نمی دانم چه اساسی می گوید که وضعیت آنها بدتر از ما است و مطمئنم که بدترین وضعیت را وزنه برداری دارد.

او ادامه داد: رییس فدراسیون می گوید چرا بچه ها وقتی ماهیچه می خورند حرفی نمی زنند. اصلا بحث این حرف ها نیست. ما حداقل امکانات را می خواهیم. من از تمام مسئولان خواهش می کنم که به ما کمک کنند و به وزنه برداری ورود کنند. پدر و مادرها برای فرزندان خود زحمت کشیده‌اند تا به تیم ملی برسند و اکنون که وارد تیم ملی می شوند با چنین شرایطی مواجه هستند. ما از نسبت به حریفانمان بیشتر تمرین می کنیم اما به دلیل نداشتن تغذیه مناسب و مکمل و امکانات آسیب می بینیم و افت می کنیم.

نایب قهرمان المپیک توکیو در مورد مقدار پاداشی که فدراسیون پرداخت می کند، تصریح کرد: او هر چقدر دوست دارد پاداش می دهد. یک بار از سوی آقای مرادی به من گفتند که اگر وزنه ۲۵۰ کیلوگرم را بزنم ۲۰۰ هزار تومان پاداش می دهد. وزنه ۲۵۰ کیلوگرم مدال قهرمانی بزرگسالان جهان است و شما ببینید چقدر می خواستند پاداش بدهند و همه این مسائل درد است. هر چیزی هم بگوییم آقای مرادی عنوان می کرد که شورشی هستیم. آقای مرادی می‌گوید شرایط را درست کرده است در حالی که ما خبر داریم که هیچ اتفاقی نیفتاده است. بحث تعمیر خوابگاه یکی، دو ماه زمان می‌برد و من نمی دانم چگونه در دو، سه روز آنجا را تعمیر کرده اند.

داودی در پاسخ به این پرسش که راه حل پایان این ماجرا چیست: تصریح کرد: آقای مرادی پیشکسوت ما است و ما اصلا بحث شخصی با او نداریم و فقط ما را درک کند. واقعا ما را درک نمی کند. ما ورزشکاران هیچ وقت کم کاری نمی کنیم. آقای برخواه همیشه ما را دعوت به آرامش کرده است اما ببینید چقدر وضعیت خراب است که حتی طاقت او هم تمام شده است. آقای مرادی انگار نمی خواهد مشکلات را حل کند.  من از او خواهش می کنم که یک کاری انجام بدهد ثانیه های طلایی دوران جوانی و قهرمانی ما دارد می گذرد. از مسئولان ورزش هم خواهش می کنم ورود کنند چون ما در وضعیت بسیار بدی قرار داریم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزنه‌برداری ، علی داودی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزنه برداری علی داودی خواهش می کنم وزنه برداری آقای مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید

جلسه بررسی عملکرد ۴ ماهه شرکت های تابعه شرکت توسعه صنایع بهشهر با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران وبشهر و مدیران شرکت های تابعه برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مرادی  در این جلسه با استماع گزارش عملکرد 4 ماهه اول سال مالی 1403 شرکت های تابعه در حوزه تولید، فروش و سوددهی گفت: تا پایان سال مالی گذشته، سود تلفیقی شرکت های تابعه و وابسته با رشد قابل قبول به عدد 4 هزار و 700 میلیارد تومان رسیده است که شامل 3800 میلیارد تومان سود شرکت های وابسته و 900 میلیارد تومان سود شرکت های تابعه است.

 

وی با قدردانی از برگزاری به موقع مجامع شرکت های تابعه گفت: شرکت پاکسان با برگزاری مجمع عمومی سالیانه و ثبت افزایش سرمایه تا قبل از اتمام سال 1402 موفق به صرفه جویی 41 میلیارد تومانی مالیاتی شد.

مدیرعامل وبشهر با اشاره به چالش پیش روی شرکت ها در سال 1403 گفت: برای ادامه روند سوددهی شرکت ها و جهش تولید روش های متفاوتی نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده است.

مرادی تصریح کرد: فروش با کیفیت و فروش محصولات با حاشیه سود مناسب راهکاری مناسب برای عبور از چالش نقدینگی است.

وی با بیان اینکه مدیریت هزینه و مدیریت نقدینگی اولویت شرکت ها در سال 1403 باشد افزود: استراتژی خرید اعتباری و فروش نقدی در شرایط فعلی برای افزایش گردش پول ضروری است.

مرادی ادامه داد: هزینه های غیر ضروری باید حذف شود و این نیازمند اراده قوی در مدیران عامل شرکت ها است.

مدیرعامل وبشهر ایجاد تناسب در نیروهای صف و ستاد را لازمه ادامه روند سوددهی شرکت ها ارزیابی کرد و گفت: برای حفظ نیروی انسانی موجود راه اندازی خطوط تولید جدید، اجرای طرح های توسعه ای و هدایت نیروها به سمت صف، توان شرکت ها را در حفظ نیروی انسانی موجود افزایش خواهد داد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت سرعت برگشت پول، حاشیه سود بیشتر و حفظ سهم بازار تاکید کرد.

گفتنی است از عملکرد برخی از مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه وبشهر به دلیل مدیریت هزینه مناسب و افزایش سوددهی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!