Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز برترین‌های پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در بخش‌های مختلف در تبریز معرفی شدند.

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فرهنگ بومی در کشور و رعایت عدالت فرهنگی است.

سیدمحمد هاشمی سپس در خصوص فیلم عنکبوت مقدس گفت: برخورد حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هتاکان که جسارتی به ساحت اهل بیت داشته‌اند، قطعی است و تصمیم‌های مهمی در این خصوص گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دل هنرمندان کشور در امتداد سیره ناب حضرت ثامن الحجج (ع) است، ابراز داشت: سال آینده سلسله جشنواره‌های رضوی با ساختاری جدید و کیفی‌تر از پیش و با ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر در موضوعات و همچنین ایجاد ارتباط با دیگر جشنواره‌های ریشه دار در کشور برگزار می‌شود.

معرفی نفرات برتر جشنواره

در این جشنواره که در آستانه ولادت حضرت ثامن الائمه امام رضا (علیه السلام) در موزه تاریخی قاجار تبریز ترتیب یافت بر اساس رأی هیئت داوران، محمدرضا عرفانی به عنوان نفر برگزیده بخش موسیقی برای نمایش سیمرغ معرفی شد.

فیاض بهرام به عنوان نفر برگزیده بخش طراحی پوستر و بروشور برای نمایش سیمرغ معرفی شد.

پوریا اخوان به عنوان نفر برگزیده بخش طراحی نور برای نمایش کلاه قرمزی شناخته شد.

سیدمحمدرضا مرتضوی هم نفر در بخش طراحی نور برای نمایش کلاه قرمزی برگزیده شد. لیلا ندائی به عنوان نفر برگزیده بخش طراحی لباس برای نمایش شاه اسماعیل معرفی شد.

پوریا اخوان برگزیده بخش طراحی صحنه و سیدمحمدرضا مرتضوی به عنوان نفر برگزیده در بخش طراحی صحنه برای نمایش کلاه قرمزی معرفی شدند.

عنوان نفر سوم بخش بازیگری مرد نیز برای نمایش قائم بدون شک به سیامک گل منصوری رسید و داود فرمانی نفر دوم بخش بازیگری مرد برای نمایش سیمرغ شناخته شد.

اکبر صادقی به عنوان نفر اول بخش بازیگری مرد برای نمایش سیمرغ، نیوشا رضوانی به عنوان نفر شایسته تقدیر بخش بازیگری زن برای نمایش کلاه قرمزی و فاطمه حسینی به عنوان نفر شایسته تقدیر بخش بازیگری زن برای نمایش کبوتران چاهی معرفی شدند.

سمانه بابازاده عنوان سومی بخش بازیگری زن برای نمایش ناگهان زود را کسب کرد و دنیا رحیمی به عنوان نفر دوم بخش بازیگری زن برای نمایش کلاه قرمزی معرفی شد.

پریسا صدایی آذر به عنوان نفر اول بخش بازیگری زن برای نمایش سیمرغ، مهدی صالحیار به عنوان نفر شایسته تقدیر در بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش دل سفید و مرتضی اسدی مرام هم به عنوان نفر سوم بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش قائم بدون شک معرفی شدند.

در این جشنواره محمود مهدوی نفر دوم بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش سیمرغ شد و علی حسن زاده به عنوان نفر اول بخش نمایشنامه نویسی برای نمایش شاه اسماعیل معرفی شد.

مرتضی اسدی مرام به عنوان نفر سوم بخش کارگردانی برای نمایش قائم بدون شک شناخته شد.

غریب منوچهری هم به عنوان نفر دوم بخش کارگردانی برای نمایش شاه اسماعیل معرفی شد.

اکبر صادقی رتبه اول بخش کارگردانی برای نمایش سیمرغ را به دست آورد و محمدرضا مرتضوی عنوان ویژه کارگردانی را برای نمایش کلاه قرمزی از آن خود کرد. همچنین براساس رأی هیات داوران نمایش سیمرغ و شاه اسماعیل به عنوان نمایش‌های برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

نمایش‌های شاه اسماعیل، سیمرغ و قائم بدون شک براساس رأی هیات داوران به جشنواره تئاتر صاحبدلان معرفی شدند.

کد خبر 5510783

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد هاشمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم عنکبوت مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا اردبیل تغییر ساعت کاری زیر سایه خورشید سانحه تصادف برای نمایش کلاه قرمزی برگزیده بخش طراحی برای نمایش سیمرغ شاه اسماعیل نفر دوم بخش معرفی شدند معرفی شد اول بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند